Gå til innhold

Sminkehjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger et tips!

Hvor kan jeg henvende meg for å få tak i noen som kan ordne sminken på bryllupsdagen? Jeg har en venn som fikser håret, han er frisør og veldig flink. Men jeg trenger noen til å sminke meg, da... Vil jo helst at en som er make-up utdannet skal gjøre det.

Signe :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tror det er ganske vanlig at frisøren gjør dette, ellers kan du jo prøve en hudpleier.

Skrevet

Det finnes enkelte salonger som har en spesialist på brudepynting. Jeg har fått min egen frisør til å klippe meg. Men jeg går altså til dette andre stedet denne dagen, da jeg vil ha en som virkelig kan make up til å gjøre meg fin. :D

Ser at du bor i Oslo. Jeg fikk av en annen jente her på disse sidene en liten liste på noen steder hvor de tar brudepynting. Om du vil kan jeg sende deg en mail eller personlig melding med de adressene jeg fikk av henne den gangen.

Men hennes favoritt, og min også etter å ha ring rundt, var helt klart her: http://www.paharet.no/borggarden.asp Spør etter Anette. Det er hun som tar brudepynting. Hun virker veldig kundefokusert og dyktig. Tror jeg er i helt trygge hender når jeg skal til henne på fredag! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for flott tips!

Det ble ikke Borggården, men jeg fikk time hos en av de andre salongene i kjeden. De virker jo veldig ordentlige og flinke. Jeg var litt sent ute, og litt redd for at det skulle være for sent... Men nå kan det virke som det ordner seg :D

Håper du blir fornøyd, da... og at du sender et innlegg og forteller om erfaringen!!

Skrevet

Så flott at du fikk time! Det er så deilig når ting begynner å falle på plass!

Lykke til til deg også! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...