Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 23. januar 2005 #1 Skrevet 23. januar 2005 Jeg har sett dette på nettet tidligere, men finner det ikke igjen. Noen som kan hjelpe meg her?
Kjerst Skrevet 23. januar 2005 #2 Skrevet 23. januar 2005 Dette lurer jeg også på Særlig om det finnes kakestativ som ikke er i hvit plast
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2005 #3 Skrevet 23. januar 2005 Stiller ikke bakeriet med stativ og kakefigur? Det gjør min kakebaker......
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2005 #4 Skrevet 23. januar 2005 Mitt kakestativ kjøpte jeg på Cacas. Det er i hvitt metall og i tre etasjer. Man kan velge mellom hjerteformer eller vanlige runder former. Se her og her.
TeddyToria Skrevet 23. januar 2005 #5 Skrevet 23. januar 2005 Vi har kjøpt ornament til kaken fra Wilton. Vårt ble kjøpt i USA da svigermor var der, men jeg vet de kan skaffes her hjemme også... Sjekk ut Wilton - her finner man stort sett alt til kaker og bryllup...gir mange ideer i alle fall! Ellers er jo Cacas, som Tex her foreslo, også til god inspirasjon! Stiller ikke bakeriet med stativ og kakefigur? Det gjør min kakebaker...... Tror det er noe individuelt... Kakestativer stiller de nok med, de fleste, men når det gjelder kakeornamentet, så er det mange som kjøper selv...fordi ofte så er de man får "med på kjøpet" ikke særlig forseggjorte!!!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 23. januar 2005 #6 Skrevet 23. januar 2005 Tusen takk Tex og Toria! Her var det litt å se på. Jeg vet ikke hva som følger med der jeg skal bestille kake, men ville ha en oversikt over hva som er å få tak i. Greit om jeg ikke liker det de måtte ha.
Arwen Skrevet 23. januar 2005 #7 Skrevet 23. januar 2005 De har kakestativ på sten og strøm i Oslo også. Vi dropper kaketopp vi. Har ikke helt sansen. Fant en jeg likte, men de sendte ikke til Norge.
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 23. januar 2005 #8 Skrevet 23. januar 2005 Har du bilde Arwen? Eller vet du i hvilken butikk det var?
Arwen Skrevet 23. januar 2005 #9 Skrevet 23. januar 2005 Har du bilde Arwen? Eller vet du i hvilken butikk det var? Skrev feil, mente glassmagasinet :oops: nede i kjøkkenavdelingen
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 23. januar 2005 #10 Skrevet 23. januar 2005 Skrev feil, mente glassmagasinet :oops: nede i kjøkkenavdelingen Det går bra vet du! Tusen takk for rettelsen!
diddi Skrevet 23. januar 2005 #11 Skrevet 23. januar 2005 Er ikke dette mye av de samme? Cacas selger til Glassmagasinet, og de tar inn saker fra Wilton?
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #13 Skrevet 25. januar 2005 Hei og hå! Bare en liten ting jeg har lyst til å nevne. Det er ikke så lurt med kakestativ der bena på den ene etasjen bare er stukket ned i kaken på etasjen under! Er det en varm dag og det er en kremkake (eller annen kake som ikke er så fast i fisken, det er de jo gjerne ikke), så kan hele greia begynne å sige når man har forsynt seg litt av kaken!!! Har sett hovmesteren stå ved siden av etasjekaken med en diskret finger på kakestativet for å støtte opp hele kvelden Velg heller et stativ som er en sånn... eh... trapp-lignende? Vet ikke hva det heter, men dere skjønner sikkert hva jeg mener!
Arwen Skrevet 25. januar 2005 #14 Skrevet 25. januar 2005 Hei og hå! Bare en liten ting jeg har lyst til å nevne. Det er ikke så lurt med kakestativ der bena på den ene etasjen bare er stukket ned i kaken på etasjen under! Er det en varm dag og det er en kremkake (eller annen kake som ikke er så fast i fisken, det er de jo gjerne ikke), så kan hele greia begynne å sige når man har forsynt seg litt av kaken!!! Har sett hovmesteren stå ved siden av etasjekaken med en diskret finger på kakestativet for å støtte opp hele kvelden Velg heller et stativ som er en sånn... eh... trapp-lignende? Vet ikke hva det heter, men dere skjønner sikkert hva jeg mener! http://favoritkonditori.no/bilder/nye_bild...yllup_16-01.jpg
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 25. januar 2005 #15 Skrevet 25. januar 2005 Hei og hå! Bare en liten ting jeg har lyst til å nevne. Det er ikke så lurt med kakestativ der bena på den ene etasjen bare er stukket ned i kaken på etasjen under! Er det en varm dag og det er en kremkake (eller annen kake som ikke er så fast i fisken, det er de jo gjerne ikke), så kan hele greia begynne å sige når man har forsynt seg litt av kaken!!! Har sett hovmesteren stå ved siden av etasjekaken med en diskret finger på kakestativet for å støtte opp hele kvelden Velg heller et stativ som er en sånn... eh... trapp-lignende? Vet ikke hva det heter, men dere skjønner sikkert hva jeg mener! Det er derfor jeg lurer litt på hva som er å få tak i. Jeg var i et bryllup en gang hvor øverste etasje ramlet av... :-? Jeg har lyst på en som svinger seg oppover noe a la bilde på forrige innlegg, men skal kun ha 3 etasjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå