AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #1 Skrevet 18. oktober 2017 Vet at dette er utrolig individuelt, men etter ca hvor lang tid / hvor mange dates merket dere at dere fikk følelser for personen? Jeg har litt issues etter forrige eks - brukte lang tid på å komme meg over han og hver gang jeg møtte noen så falt jeg alltid tilbake til å savne eksen. Denne gangen har jeg ikke tenkt på eksen én eneste gang mens jeg har vært med han jeg dater, han jeg dater nå er så utrolig mye mer god mot meg enn eksen, og virker som en trygg og god mann. Men pga tidligere erfaringer er jeg livredd for å ikke få følelser og såre enda en fyr. Selv om jeg denne gangen faktisk ikke har følelser for eksen og jeg savner han heller ikke. Har gått en del tid siden bruddet nå, og jeg har heller ikke datet på 2 år før nå. Innser at jeg har idealisert eksen og at han var en "taker" og jeg en "giver" - jeg gjorde alt for han men det ble aldri verdsatt eller bemerket, og jeg fikk heller aldri noe igjen. Men daten min virker som en som virkelig hadde satt pris på meg om det ble oss. Noen råd/tips? Anonymkode: d20eb...ea0
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #2 Skrevet 18. oktober 2017 Just now, AnonymBruker said: Noen råd/tips? Ha sex med ham, da får du følelser med en gang. Anonymkode: 18244...f4e 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #3 Skrevet 18. oktober 2017 Må du opprette 10 tråder om dette? Begynner å bli litt irriterende. Anonymkode: 9a0bf...b47 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #4 Skrevet 19. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Må du opprette 10 tråder om dette? Begynner å bli litt irriterende. Anonymkode: 9a0bf...b47 Har bare opprettet to, for your information Ts Anonymkode: d20eb...ea0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #5 Skrevet 19. oktober 2017 Vel..Jeg kan skjønne at du er glad for å havne der du har havnet mtp. min egen erfaring med å savne eksen (ER SÅ KJIPT!), kommer til å feire den dagen dette er over men å lage en tråd om det på KG er passe svimlete. Anonymkode: e8af0...524
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #6 Skrevet 19. oktober 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet at dette er utrolig individuelt, men etter ca hvor lang tid / hvor mange dates merket dere at dere fikk følelser for personen? Anonymkode: d20eb...ea0 ps. det varierer Anonymkode: e8af0...524
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #7 Skrevet 19. oktober 2017 Møter aldri noen igjen hvis jeg ikke føler noe fra start. Anonymkode: b6250...91c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå