Gå til innhold

Flere som ønsker seg dyr mer enn kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurer på om flere opplever livet som meg her inne? Jeg er en 26 år gammel jente, som i teorien burde ønske seg barn og mann. Jeg er singel på 4.året nå.. Det eneste jeg virkelig lengter etter er et dyr.. Vi har en familiehund som jeg elsker, men jeg bor jo ikke med han lenger som før.. Så jeg ønsker meg hund over alt på jord.

En hund som jeg kan være glad i, gå tur med, ta vare på og gi alt jeg har av omtanke og omsorg. Mange skjønner ikke tankegangen min, og har vel kommet frem til at "øh, er du lesbisk?".. (morsom kobling ja). 

Jeg jobber og bor i Oslo nå.. Så jeg kommer ikke til å skaffe meg hund pga dette før jeg er utenfor. Jeg har så lyst til på hund at jeg vurderer å flytte til landet og bli bonde slik at jeg kan være med hunden min hele dagen og dyrke grønnsaker (eller noe i den duren). Må nevnes at jeg er fra gård så vet hva gårsarbeid er altså.. Lengter sånn :(

Anonymkode: 85b35...d56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. 30 og singel. Ønsker meg hund utrolig mye men huseier er ikke spesielt glad i hunder så må vente til jeg har mitt eget bopæl. Fikk en katt til da, så nå er det meg og 2 katter frem til jeg endelig kan skaffe meg hund.

Anonymkode: 56df8...667

Skrevet

Samme her! Ønsker meg kjæreste for at jeg skal kunne skaffe meg hund (dvs. ha en som kan steppe inn og passe den når det trengs)!

Gjest Walkingdead
Skrevet

Jeg har dyr. Vil ha kjæreste også. Pose og sekk, takk.

Skrevet

Jeg har kjæreste, men ønsker meg veldig en hund. Har tid og plass, men reiser mye. Ser hverken syn på å sette den stakkars hunden i lasterommet, eller på kennel. Har ikke noen jeg stoler nok på til å ta vare på hunden heller. 

Så enten må jeg slutte å reise, eller la være å skaffe hund. Hadde jeg allerede hatt hund, hadde jeg valgt hunden framfor reise og kjæreste.

Anonymkode: 591f3...712

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...