AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #1 Skrevet 18. oktober 2017 Hva anbefaler du? Går 2 året, vil helst ikke jobbe med utviklingshemmede etter endt utdanning. Vil skifte jobb på sikt. Hvilken utdanning/spesialisering gir gode jobbmuligheter og bedre lønn? Anonymkode: 215e0...a59
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Hva så du for deg da du startet på utdanningen? Hva med å videreutdanne deg innenfor psykiatri? Anonymkode: 63ad8...1b4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 Spesialpedagogikk - PPT? Anonymkode: d6ef8...11d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 Jeg er vernepleier. Jeg gikk karriererådgivning og veiledningsped. Jobber nå i et privat konsulentselskap som veileder/rådgiver for sykemeldte. Det er jo et hav av videre utdanningsmuligheter etter vernepleie. Det er håpløst å gi deg noe spesielle råd om hva du bør velge når vi ikke vet noe om deg. Hva interesserer du deg for? Hva er du god på? Og uansett hva du velger så vil kvalifikasjonene/ den du er som person være det som er avgjørende for hvilken jobb du får👍🏻 Lykke til. Anonymkode: d4210...fb5
Heyhoo Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er vernepleier. Jeg gikk karriererådgivning og veiledningsped. Jobber nå i et privat konsulentselskap som veileder/rådgiver for sykemeldte. Det er jo et hav av videre utdanningsmuligheter etter vernepleie. Det er håpløst å gi deg noe spesielle råd om hva du bør velge når vi ikke vet noe om deg. Hva interesserer du deg for? Hva er du god på? Og uansett hva du velger så vil kvalifikasjonene/ den du er som person være det som er avgjørende for hvilken jobb du får👍🏻 Lykke til. Anonymkode: d4210...fb5 Må man ha en viss karakter i snitt for å gå videreutdanning? Eller er det kun master?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå