Gjest nuva Skrevet 18. oktober 2017 #1 Del Skrevet 18. oktober 2017 (endret) . Endret 24. oktober 2017 av nuva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #2 Del Skrevet 18. oktober 2017 Det har absolutt ikke fungert for meg dessverre. Anonymkode: 0b1a1...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #3 Del Skrevet 18. oktober 2017 Det er vel snarere slik at det man ønsker seg det griper man anledningen til å skaffe seg hvis sjansen plutselig byr seg. Altså, hvis jeg ønsker meg høyere lønn og det plutselig kommer en mail om en pott til ekstraordinær lønnsforhandling, så oppdager og leser jeg den mailen ganske raskt. Hvis jeg ikke ønsket høyere lønn er det ikke sikkert jeg hadde lagt merke til mailen.. Såh, man må jobbe for å få det man vil, det kommer ikke rekende på ei fjøl. Anonymkode: f3478...6c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #4 Del Skrevet 21. oktober 2017 Kan ikke si det har fungert særlig bra å tiltrekke meg verken kjæreste, ny jobb, gode karakterer i studier eller nye venner på flere år... Jeg begynte en gang å lese en bok på dette med law of attraction, men jeg sluttet å lese den fordi jeg merket at den stemte helt elendig med virkeligheten Anonymkode: b5145...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nuva Skrevet 21. oktober 2017 #5 Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) . Endret 24. oktober 2017 av nuva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå