Meridian Skrevet 18. oktober 2017 #1 Skrevet 18. oktober 2017 Jeg skulle laste ned et spill på playstation store gjennom trådløst nettverk på Ps4 pro, men det tok 6 t å laste ned, og jeg ga opp.. Jeg lurer på om jeg kan laste ned spill fra playstation store på 4G-en på mobilen, også logge meg inn på ps4 og spille det på min Ps4?
Meridian Skrevet 19. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2017 Så da må jeg vente på at det skal laste ned i 6 t på ps4...
Meridian Skrevet 19. oktober 2017 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2017 De spillene jeg laster ned fra playstation store på mobilen kan kun spilles på mobilen?
Kalas Skrevet 19. oktober 2017 #5 Skrevet 19. oktober 2017 Du kan jo bare plugge inn en nettverkskabel i konsollen for å få litt fortgang på ting?
Titania Skrevet 19. oktober 2017 #6 Skrevet 19. oktober 2017 9 timer siden, Bølle skrev: De spillene jeg laster ned fra playstation store på mobilen kan kun spilles på mobilen? Spillene du kjøper i ps-store, kan kun spilles på playstation
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå