Gå til innhold

I siste liten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Væhh.. Nå er det bare 4 1/2 dag igjen...

Lurer på om vi har alt under kontroll... Hva glemte dere? Og hva kom dere på i siste liten? Det må jo være noe vi ikke har oversikt over.... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis har det ikke dukket opp noen slike store overrskelser, og jeg håper ikke det gjør det heller. Det føles ut som om vi har kontroll på det meste. Det gjenstår bare å koordinere en del ting de siste dagene. Håper bare at det meste går greit på fredag og at ikke alle skal bestemme hva vi burde synes og mene i forbindelse med bordplassering og pynting av kirken!

Vel, en liten ting har dukket opp. Bryllupsbilen vi har planlagt å bruke er kaputt p.g.a. clutchen, så nå krysser vi bare fingrene og håper at den blir byttet tidsnok!

Skrevet

:blunke:

Det går nok bra.

Det jeg kommer på, var at jeg burde hatt bedre tid til pynting.

Hadde fredag ettermiddag og kveld, og ble ikke ferdig før 23....

Skrevet

Det var faktisk to ting vi glemte, tro det eller ei!

Men det var under bryllupet......

Vi glemte å ta samlebilde, også glemte vi å ta bilde av gavebordet.

Også jeg som trodde jeg ikke skulle tenke på slikt denne dagen, regna med at det alltids var noen som tok seg av dette.... :roll:

Slik kan det gå....

Bare ett lite tips altså, slik at dere har noen som kan organsisere/ta seg av dette også....

Skrevet

Og da var også bilproblemet vårt løst og vi får bruke den tøffe bilen vi hadde håpet på! Er kjempeglad!

Nå gjenstår det bare å få tak i kirketjeneren, noe som tydeligvis ikke er så enkelt....

Skrevet

Vi glemte å få alle gjestene til å signere gjesteboka, og så glemte vi en sang, men det var bare kaffe sang så det var ikke så viktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...