AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #1 Skrevet 18. oktober 2017 I morgen er siste frist, kl 11.00, til å levere kvalifiseringsoppgaven i det ene emnet jeg tar. Obligatorisk emne. Jeg har utsatt og utsatt, for det er så utroooolig typisk meg. Den skal være på 5 sider, ca 2500 ord. Jeg har ikke én side engang!! Må sitte hele natten med det her nå, fordi jeg utsetter alt hele tiden. Nå er jeg stressa, og sliter derfor med å komme med ordene. Men jeg MÅÅÅÅÅ. Vil så gjerne få til det studiet her. Har tidligere slitt mye med skolen fordi depresjon og angst har vært i veien. I fjor droppet jeg ut av et studie av akkurat den grunnen. Vil ikke at det skal komme i veien nå!! Spørs hvor bra oppgaven blir når jeg gjør alt på én natt.. Pluss at den er på nynorsk, og jeg vanligvis skriver bokmål. Men vi fikk beskjed om at dersom nynorsken ikke blir godkjent første gangen så får vi en ny sjanse, så det er jo en trøst. Men innholdet må jo være bra!! Vet at det ikke hjelper noen ting å være på kg og klage akkurat, men måtte bare få ut frustrasjonen. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg er så slem mot meg selv og gjør det her!! Anonymkode: 6754a...a4e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #2 Skrevet 18. oktober 2017 Du er ikke alene. Klask ned KG og andre sosiale medier og begynn og skriv jeg gjorde det samme (men på vgs, så gjerne litt lettere). Oppgaven hadde folk drevet med i flere måneder, jeg gjorde den natten før. 2500 ord. Endte utrolig nok med toppkarakter, men det var bare flaks. Men ja, er flere som har gjort som deg. Men jeg ville startet med en gang, gå i full jobbemodus, for nå har du ikke så mye valg. Anonymkode: 67490...989
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #3 Skrevet 18. oktober 2017 Les denne: https://waitbutwhy.com/2013/10/why-procrastinators-procrastinate.html Anonymkode: 0f376...4bc
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #4 Skrevet 18. oktober 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke alene. Klask ned KG og andre sosiale medier og begynn og skriv jeg gjorde det samme (men på vgs, så gjerne litt lettere). Oppgaven hadde folk drevet med i flere måneder, jeg gjorde den natten før. 2500 ord. Endte utrolig nok med toppkarakter, men det var bare flaks. Men ja, er flere som har gjort som deg. Men jeg ville startet med en gang, gå i full jobbemodus, for nå har du ikke så mye valg. Anonymkode: 67490...989 Takk for støttende og betryggende ord Godt jeg ikke er alene om det. 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les denne: https://waitbutwhy.com/2013/10/why-procrastinators-procrastinate.html Anonymkode: 0f376...4bc Haha, leste den selvfølgelig nå med en gang. Er såååå lett å distrahere meg, blir helt oppgitt av meg selv. Artikkelen var akkurat som å lese om meg selv. Bra de har en del 2 med løsninger på problemet. Anonymkode: 6754a...a4e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #5 Skrevet 19. oktober 2017 Håper du har kommet deg noe lenger du har god tid på deg. Hjernen funker optimalt under stress faktisk så det er bare positivt. Jeg skulle også levere inn en oppgave på 1000 ord på høgskolenivå. Begynte 1 time før....Anonymkode: 698aa...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå