AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #1 Skrevet 18. oktober 2017 Hei! Jeg er 11dpo og har tatt fire strimmeltester i dag. (Joda, jeg veit at det er tidlig og det ikke er noe vits i å ta så mange samme dagen, men er man testoman så er man testoman 😂) Alle fire testene har fått svaaaaaake streker. Man kan ikke se dem bare ved å streife raskt over testen, må virkelig studere dem for å se antydningen. Så spørsmålet mitt er om alle fire testene kan ha skyggestreker?? Anonymkode: 17cf0...fa0
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #2 Skrevet 18. oktober 2017 Spørs vel litt på merket du bruker. Jeg har brukt babyplan (billig-tester) sine, og aldri fått skyggestrek, og svak strek tidlig ved graviditet. Ellers har jeg brukt clearblue early test (den med en strek) og clearblue plus. Heller ingen skyggestrek på meg, men veeeldig mange mener å ha fått skyggestrek på de. Men desse testene er dyre. Nå har jeg gått over til onestep sine fra ebay, vet enda ikke om disse gir skyggestrek. Så ja, de kommer vel an på merke. Håper dette var til noe hjelp. Anonymkode: a44bc...df9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #3 Skrevet 18. oktober 2017 Takk for svar, det er One step sine tester fra eBay jeg bruker jeg også. Dumt du ikke har prøvd dem enda da, Hehe. -Ts Anonymkode: 17cf0...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå