AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #1 Skrevet 18. oktober 2017 Grunnen til at jeg spør er at mannen til en kollega av meg er toller på en flyplass, har narkohund... og de har kjøpt enebolig til 8 mill og bil til 1 mill. Kollegaen min har samme lønn som meg, ca 400 k. Virker som mannen tjener fett... om de da ikke har lånt seg over evne. Så da begynner jeg å tenke om jeg skal skifte yrke.... til toller? Noen som vet hva de tjener og hvilken utdannelse de har? Regner med at vekterkurs ikke er nok? Anonymkode: b0634...d6d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #2 Skrevet 18. oktober 2017 "Når du er ferdig utdannet og er blitt tollinspektør, er startlønna på mellom 337 600 – 477 800". Les om utdanning her. Er nok ikke lønnen som gjør at de har god råd. Har nok heller arvet penger eller noe slikt. Anonymkode: bc3d5...193
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #3 Skrevet 18. oktober 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Når du er ferdig utdannet og er blitt tollinspektør, er startlønna på mellom 337 600 – 477 800". Les om utdanning her. Er nok ikke lønnen som gjør at de har god råd. Har nok heller arvet penger eller noe slikt. Anonymkode: bc3d5...193 Eller forsynt seg av beslagene? 😸 Anonymkode: b0634...d6d 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #4 Skrevet 18. oktober 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at jeg spør er at mannen til en kollega av meg er toller på en flyplass, har narkohund... og de har kjøpt enebolig til 8 mill og bil til 1 mill. Kollegaen min har samme lønn som meg, ca 400 k. Virker som mannen tjener fett... om de da ikke har lånt seg over evne. Så da begynner jeg å tenke om jeg skal skifte yrke.... til toller? Noen som vet hva de tjener og hvilken utdannelse de har? Regner med at vekterkurs ikke er nok? Anonymkode: b0634...d6d Misunnelig eller? 😅 Anonymkode: 77c71...130
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #5 Skrevet 18. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Misunnelig eller? 😅 Anonymkode: 77c71...130 Nei, bare overrasket da jeg aldri har sett for meg at tollere tjener så bra, men når jeg hørte hvor dyrt hus og dyr bil de har kjøpt, så begynte jeg å lure.... Men som sagt, det kan jo være arv, lottogevinst... eller bunnløs gjeld 😸 Anonymkode: b0634...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå