Gå til innhold

Liker dere å klemme folk dere ser for første gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har merket at man treffer en gjeng, håndhilser, men at man gjerne klemmer når man drar derifra. Jeg personlig er ikke glad i å klemme folk (i det heletatt kroppskontakt) jeg ikke har en nær relasjon til.

Pleier du å klemme folk du treffer en gang? Synes du det er ubehagelig når andre tar initiativ til det?

Anonymkode: e2080...62f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, da rygger jeg unna, om de prøver å gi meg en klem.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pleier du å klemme folk du treffer en gang? Synes du det er ubehagelig når andre tar initiativ til det?

Nei.  Ja. 

Skrevet
Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Nei, da rygger jeg unna, om de prøver å gi meg en klem.

Jeg forstår.

Jeg gjorde det en gang og det ble bare en utrooooolig merkelig og klein stemning. 

Er det generelt innafor å bare rygge unna når man ikke kjenner folk som vil klemme? Føler folk ser på klemmer som så normale og noe alle liker

Gjest Walkingdead
Skrevet

Hvis jeg har hilst på dem, snakket med dem og likt dem, så klemmer jeg ved avskjed. Pleier å gå bra.

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår.

Jeg gjorde det en gang og det ble bare en utrooooolig merkelig og klein stemning. 

Er det generelt innafor å bare rygge unna når man ikke kjenner folk som vil klemme? Føler folk ser på klemmer som så normale og noe alle liker

Ja, det blir klein stemning, men jeg gjør det helt automatisk. Men heldigvis er det svært sjeldent fremmede prøver å gi meg en klem.

Skrevet

Jeg trekker meg unna av refleks. Samme med annet fysisk kontakt. Som en hånd på skulderen, nedre del av ryggen, en hånd på min hånd etc. Normal kontakt. Jeg tar et skritt unna automatisk. 
Dette gjelder bekjente, venner, familie og ukjente. 

Anonymkode: 37398...087

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke noen klemmer. Hvorfor forventes det at vi jenter skal klemme på folk vi knapt kjenner? 

• Liker 1
Skrevet

Nei, liker det ikke men gjør det nå motvillig hvis folk tar initiativ :P

Anonymkode: c0c10...0d0

Skrevet

På fylla blir det naturlig, men ikke om det er på foredrag liksom. 

Anonymkode: b67b6...95c

Skrevet

Nei, klemming er for meg intimt og dermed forholdt nær familie.

Anonymkode: 660cd...973

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

Syns det med å klemme hverandre begynner å gå litt tilbake,og det syns jeg er veldig greit. Skjønner ikke vitsen med å klemme andre i tide og utide. Det er ihvertfall langt forbi min komfortsone,og jeg tror vi er en god del mennesker som mener det. 

Det hender jeg klemmer folk altså,men da er det fordi situasjonen er sånn at det faller naturlig. Som når noen er lei seg og trenger det. Da blir det spontant ofte.

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ja. Syns klemming er kleint og ubehagelig. Strekker meg til å klemme nærmeste familie, men det er fordi de setter pris på det.

Anonymkode: 79a6b...cc5

Gjest Walkingdead
Skrevet

Det verste jeg vet er når folk plutselig begynner å massere deg. Hva faen er det for en greie?? :haar:

Skrevet

Håndhilsing holder for meg hvis jeg må, men jeg kan også klare meg med å vinke eller nikke på litt avstand. 

Anonymkode: d984e...74a

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, Walkingdead skrev:

Det verste jeg vet er når folk plutselig begynner å massere deg. Hva faen er det for en greie?? :haar:

Ja, eller ta på skuldrene...

• Liker 1
Skrevet

Det er svært få jeg har lyst til å klemme.

Skrevet
4 timer siden, Walkingdead skrev:

Er det en greie? Det har jeg heldigvis aldri opplevd... yeeesh

Anonymkode: f7be9...e0a

Skrevet
4 timer siden, Walkingdead skrev:

Å det er så jævlig 😖😖😖😖

Anonymkode: 79a6b...cc5

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har merket at man treffer en gjeng, håndhilser, men at man gjerne klemmer når man drar derifra. Jeg personlig er ikke glad i å klemme folk (i det heletatt kroppskontakt) jeg ikke har en nær relasjon til.

Nei, overhode ikke! Veldig ubehagelig. 

Ja, er ubehagelig...

Men klart, er det en veldig kjekk single mann, så...👍🏻🙂

Anonymkode: f332a...fef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...