Gå til innhold

Upassende å prøve seg på noen i et service yrke når man er kunde, eller ta tiden til hjelp å se om man møtes utenom? har felles venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt noen tjenester og i den forbindelse fått øynene opp for en veldig kjekk og behagelig gutt.  Søkte opp navnet hans og vi har felles bekjente, men jeg er aldri med de lenger. Jeg tenker at det er en sjanse for om jeg neste sommer er masse med de, vil kunne komme til å møte på denne fyren kanskje men er jo ikke garanti for det, eller om han er singel da eller nå for den saks skyld. 
Hadde det ikke vært han jeg hadde kjøpt tjenestene av som kunde ,og vi ikke hadde hatt felles venner så hadde det ikke vært så skummelt å prøve seg, gi han kortet mitt, ta kontakt å spørre om han har dame eller lignende, men er det upassende å prøve seg når det er han som er salgsmannen? Jobben hans er jo å være sjarmerende og hyggelig så det kan jo være jeg ikke har sjans i det hele tatt men han gir meg rabatter (kanskje noe han også gjør til alle, typisk å slå av prisen litt på denne type tjenester tror jeg). 

Det flaueste er at vi har felles venner , og jeg vil ikke han skal fortelle de at jeg prøvde meg på han om han syns det er upassende, eller begynne å holde på med han og han er useriøs, vi avslutter og alle de vet at jeg har holdt på med han. Det er flaut for jeg vil ikke ha rykte på meg.
Kommer bare til å se han 1 gang til i forbindelse med tjenestene jeg har kjøpt av han, møtt han tre ganger før i jobben hans. Snakker ikke mer med han enn hvilken som helst annen man bestiller tjenester av men syns vi har god vibe. Også noe kanskje alle har med han.  Prøvde sist å smile og blikke litt men fikk ikke ønsket respons , han var faktisk mindre sjarmerende den gangen enn gangen før men jeg sa ikke noe spesielt jeg heller bortsett fra at jeg hadde pyntet meg litt mer og blikket litt.

Skal jeg prøve meg og sende han melding etter kundeforholdet er avsluttet , eller si til han når jeg betaler for meg og takker for hjelper at han får si fra om det er noe jeg kan hjelpe han med , med et blunk? Eller bare la det gå å satse på at om det er meninga så møtes vi igjen eller kanskje han tar kontakt.
Hva ville dere gjort/likt?  :) Tror dere han ville tatt kontakt med meg i ettertid om han tenker det samme som meg?

Anonymkode: f92ee...a4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du skal prøve deg, mannfolk blir sjarmert av sånt :-) bare spør en av felles bekjente om han er singel. Eller bare vær tøff og si at jeg syns du er søt og spør om en kafé hvis han har lyst :-) 

ingenting å være flau over

• Liker 1
Skrevet

Føles som jeg har lest denne tråden her tidligere? 

Anonymkode: 84d5c...650

Skrevet
9 hours ago, Charlene87 said:

Syns du skal prøve deg, mannfolk blir sjarmert av sånt :-) bare spør en av felles bekjente om han er singel. Eller bare vær tøff og si at jeg syns du er søt og spør om en kafé hvis han har lyst :-) 

ingenting å være flau over

Jeg støtter denne faktisk. Det har hendt meg to ganger å bli sjekket opp gjennom jobb, ene gangen droppa en kar en lapp til meg hvor det stod at han synes jeg var søt og ville be meg ut på kaffe og den andre gangen hadde en kar spurt ut om meg til en felles bekjent. Begge gangene ble jeg veldig sjarmert og takket ja til den ene, nei til den andre (følte ingen tiltrekning for den jeg takket nei til, men jeg fortalte at jeg var veldig sjarmert men at jeg dessverre ikke var på leting etter noe for tiden) 

Lykke til og vær så snill å oppdater oss om det skjer noe! :) 

Anonymkode: 8f81c...b5f

Skrevet

Sjekking som kunde er uting. Men tydeligvis søtt når kvinner gjør det, og krenkende når menn gjør det...

Jobb er jobb, og du blir sikkert snakkisen til lunsj. 

Anonymkode: 34b90...483

Skrevet

Jenter tar så sjeldent initiativ, at det må være greit. Arbeidstid er jo bortimot halve den våkne tida, så den bør ikke utelukkes.

Anonymkode: 6ea34...928

Skrevet

Ville gjort det når kundeforholdet avsluttes i alle fall. Ubehagelig å bli sjekket opp av en kunde også fortsatt måtte forholde seg til personen og være smørblid etc. Etter man har avvist de.

Anonymkode: 38a93...00e

• Liker 2
Skrevet

Trengte ikke sjekke han opp, tråden er gammel nå og han addet meg på facebook når kundeforholdet var avsluttet :)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trengte ikke sjekke han opp, tråden er gammel nå og han addet meg på facebook når kundeforholdet var avsluttet :)

Så bra , tatt en kaffe? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...