AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #1 Skrevet 18. oktober 2017 Jeg var hos en gynekolog og fikk vite at jeg har PCOS. Jeg startet på provera for å få i gang mensen, og fikk beskjed om å komme tilbake på dag 21 for å ta en blodprøve Litt etter kom det frem t jeg også har Graves Sykdom. (Høyt stoffskifte.) Jeg startet på noen tabletter og kunne da ikke prøve å bli gravid før om 1 år. Jeg har enda ikke fått mensen av provera. Spørsmålet er om jeg skal kontakte han, eller la være siden jeg alikevell ikke kan prøve å få barn før om 1 år? Er det da noen poeng i det? Anonymkode: 541d8...a77
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #2 Skrevet 18. oktober 2017 Kanskje du skal fortelle litt om hvem denne mystiske "han" er og deres forbindelse. Anonymkode: 64772...a18
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #3 Skrevet 18. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal fortelle litt om hvem denne mystiske "han" er og deres forbindelse. Anonymkode: 64772...a18 😂Tror kanskje hun mener gynekologen sin? 🙊 Anonymkode: c10c8...fc0
occultatum Skrevet 18. oktober 2017 #4 Skrevet 18. oktober 2017 Kontakt gynekologen din og forklar situasjonen. Spør hva han råder deg til å gjøre. Går ut i fra at du bør vente med å bli gravid, men det er jo uansett greit å være helt sikker på hva han mener også. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #5 Skrevet 18. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal fortelle litt om hvem denne mystiske "han" er og deres forbindelse. Anonymkode: 64772...a18 Det er gynekologen. TS Anonymkode: 541d8...a77
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #6 Skrevet 18. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var hos en gynekolog og fikk vite at jeg har PCOS. Jeg startet på provera for å få i gang mensen, og fikk beskjed om å komme tilbake på dag 21 for å ta en blodprøve Litt etter kom det frem t jeg også har Graves Sykdom. (Høyt stoffskifte.) Jeg startet på noen tabletter og kunne da ikke prøve å bli gravid før om 1 år. Jeg har enda ikke fått mensen av provera. Spørsmålet er om jeg skal kontakte han, eller la være siden jeg alikevell ikke kan prøve å få barn før om 1 år? Er det da noen poeng i det? Anonymkode: 541d8...a77 Rådfør deg med fastlegen eller legen du fikk påvist høyt stoffskifte hos. Dette kan jo ha en sammenheng og bør sees i sammenheng. Anonymkode: 1f079...ebd
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #7 Skrevet 18. oktober 2017 Hvorfor må du vente 1 år med å bli gravid? Er det pga tablettene (bare nysgjerrig spurt)? Anonymkode: f3108...b87
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #8 Skrevet 18. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Rådfør deg med fastlegen eller legen du fikk påvist høyt stoffskifte hos. Dette kan jo ha en sammenheng og bør sees i sammenheng. Anonymkode: 1f079...ebd Det var gynekologen som fant det ut da han tok blodprøver. Men ble henvist videre til spesialist da han ikke visste så mye om det. Anonymkode: 541d8...a77
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #9 Skrevet 18. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må du vente 1 år med å bli gravid? Er det pga tablettene (bare nysgjerrig spurt)? Anonymkode: f3108...b87 På grunn av tablettene ja. Fikk noen tabletter som heter Neo-Mercazole. Veldig irriterende, da planen min var å prøve nå. Også er jeg nødt til å vente ett år. Noen med erfaringer? Anonymkode: 541d8...a77
Meley Skrevet 19. oktober 2017 #10 Skrevet 19. oktober 2017 Neo-mercazole er jo da ein form for cellegift så derfor må man vente et år før man prøver. Anbefaler at du snakker med gynekologen din angående provera og hva Du skal gjøre videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå