AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #1 Del Skrevet 18. oktober 2017 Jeg har meldt meg på kostholdskurset «Glødende kosthold», og er rett og slett usikker på om det er verdt 4500kr. For meg er dette mye penger, og jeg tror at jeg kan bruke pengene bedre på andre ting, da informasjonen som har kommer ut nå stort sett består av ting jeg vet fra før. Jeg fikk med meg at det er 2 ukers «pengene tilbake-fornøydgaranti», men jeg finner ingen informasjon om frist for å si fra, om det er to uker fra bestilling, eller to uker ut i kurset. Noen som vet? Det naturlige er at det er to uker ut i kurset, slik at man virkelig får funnet ut om kurset passer, men begynner å mistenke at det er fra betaling, altså 2-3 dager ut i kurset. Litt sleipt dersom det er fra betaling, når det ikke er opplyst om det. Samtidig forstår jeg at man ikke skal få noe gratis informasjon når dette er jobben hennes. Litt snodig at det ikke foreligger noe informasjon om frist for denne pengene tilbake-garantien, men det er vel økonomisk gunstig å gjøre det på denne måten? Tenkte selvsagt å spørre på facebook-gruppen, men er litt redd for dårlig stemning, og at ikke folk skal forstå at det ikke er noe for meg, selv om det fungerer for dem selv. Anonymkode: 22a2a...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. oktober 2017 #2 Del Skrevet 18. oktober 2017 Send henne en mail? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #3 Del Skrevet 18. oktober 2017 3 minutter siden, Pringle skrev: Send henne en mail? Har gjort det, men ikke fått svar ennå, derfor spør jeg her :-) Anonymkode: 22a2a...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 18. oktober 2017 #4 Del Skrevet 18. oktober 2017 Hva går kurset ut på? Hva ønsker du å oppnå ved det? 4500 kroner er sinnsykt mye penger. Hvis det f.eks. er vektnedgang som er målet, fins det så mye billigere måter å lære seg om kosthold. Men ja, kan ikke svare på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå