Gå til innhold

Ditt mest ugjennomtenkte ligg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså ligg der man ikke skjønner hva i h man tenkte, gjerne blind av kjærlighetssorg og denslags dritt😷

Fortell deres historie!

Anonymkode: 476b0...607

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen faktisk.

Anonymkode: 4ac52...fb4

• Liker 1
Skrevet

Har hatt veldig mange ligg som ikke var gjennomtenkt på forhånd...

Alle var gode allikevel

Sex er litt som pizza. Selv når det ikke er perfekt er det bra... :fnise:

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, Uredd skrev:

Alle var gode allikevel

Er du singel?:)

Anonymkode: 650bb...cbd

Skrevet (endret)
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Er du singel?:)

Neida, sorry :)

Endret av Uredd
Skrevet

Hadde sex med en dame i kollektivet jeg bodde i. Klin gal dame og ble alt for mye drama de neste gangene jeg hadde med meg andre damer hjem. Ikke verdt det og jeg hadde ikke ligget med henne om jeg ikke var full og hun prøvde seg på meg. 

Anonymkode: f059d...ad0

Gjest Ingenting2
Skrevet
14 minutter siden, Uredd skrev:

Alle var gode allikevel

Pizza.... :hjerter:

Skrevet

Var litt vél spontan og dro med en av arbeidslederne mine hjem etter en fest. Vi var godt beruset, og begge hadde ikke hatt sex på veldig, veldg lenge. Synes det var morsomt på den tiden, men er ikke særlig stolt nå lenger :fnise:  Vi møttes flere ganger senere bare for å ha sex, men det er en annen historie..

Anonymkode: 0a854...1d4

Skrevet
11 minutter siden, Uredd skrev:

Neida, sorry :)

Okei;) Du virker som en fin fyr😘😘

Skrevet

"trøstesex" med han jeg nettopp hadde gjort det slutt med.. Det gav ham håp om at jeg ikke ville gjøre det slutt likevel.. 

Lærte av det. 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriver du til deg selv som anonym eller ble denne tråden bare veldig merkelig?:fnise:

Anonymkode: 7e2cc...e84

• Liker 1
Skrevet
33 minutes ago, AnonymBruker said:

Skriver du til deg selv som anonym eller ble denne tråden bare veldig merkelig?:fnise:

Anonymkode: 7e2cc...e84

Tråden ble nok bare merkelig, selv om jeg har sett mye verre... 

Og selvfølgelig er jeg en fin fyr :lur:

Skrevet

Ingen. Alltid vært gira over tid på å knulle de jeg har knulla. Noen var kanskje ikke så smart, flere i samme kompis gjeng osv, men hvorfor ikke når man har lyst. Er ikke mitt problem at de kjenner hverandre . 

Anonymkode: a5b2f...7c8

Skrevet

Mitt mest ugjennomtenkte ligg og det jeg er mest flau over i dag er da jeg lå over hos kjæresten min (som bodde hjemme hos foreldrene) og jeg falt for fristelsen å ligge med moren hennes. Etter at kjæresten min dro på jobb tidlig om morgenen...hadde jeg sex med moren hennes på toalettet.

Anonymkode: 63c43...924

Skrevet

Hadde ubeskyttet sex på fyllefest en gang da jeg var 17. Ikke så veldig smart at det gjorde noe, bare flaks at det ikke fikk noen konsekvenser. 

Gjest AnonGangerTo
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Han er verdens fineste fyr og samboer/kjæreste. Heldige meg! 

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt mest ugjennomtenkte ligg og det jeg er mest flau over i dag er da jeg lå over hos kjæresten min (som bodde hjemme hos foreldrene) og jeg falt for fristelsen å ligge med moren hennes. Etter at kjæresten min dro på jobb tidlig om morgenen...hadde jeg sex med moren hennes på toalettet.

Anonymkode: 63c43...924

Dream on fjortiss

• Liker 7
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså ligg der man ikke skjønner hva i h man tenkte, gjerne blind av kjærlighetssorg og denslags dritt😷

Fortell deres historie!

Anonymkode: 476b0...607

Blind av kjærlighetssorg vaste jeg meg ut på byen og hadde sex med en cubansk musiker med lange rastafletter... ikke det mest gjennomtenkte jeg har gjort og heller ikke det mest minneverdige, men noen feilskjær  i livet må en vel ha. Sjekket meg senere for sykdommer gjorde jeg også bevrende...

Jeg gjorde forresten mye annet dritt i den perioden også men det er en annen sak.

Anonym for anledingen..

Anonymkode: f5ecf...201

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekket meg senere for sykdommer gjorde jeg også

Anonymkode: f5ecf...201

Det skal man jo uansett, enten ligget er ugjennomtenkt eller gjennomtenkt, rastafletter eller ikke, så lenge man ikke har en avtale om å være eksklusive og begge er testet cleane uten å ha ligget med nye etter det. 
Dere må heller ikke glemme kondom da :) Husk at ikke alle kjønssykdommer bare er å ta en pille for, faktisk er de fleste IKKE så lett behandelige og kan vare livet ut . 

• Liker 1
Gjest GiftMann38
Skrevet

Lå med en drøss løse damer før jeg møtte min kone. Angrer på alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...