Gå til innhold

Gir dere olje til hunden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å gi tilskudd av olje til hund, sammen med tørrfôr evnt? Fra de er valp? Og hvilken olje bruker dere?

Anonymkode: f0103...a7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan blande en 1 ss matolje, av hvilket som helst slag, i tørrforet. Trenger ikke være hver dag, men noen ganger i uken kan være greit. 

Anonymkode: c5e5a...4ab

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan blande en 1 ss matolje, av hvilket som helst slag, i tørrforet. Trenger ikke være hver dag, men noen ganger i uken kan være greit. 

Er ikke poenget at de skal få i seg omega 3 fra fiskeolje? 

Skrevet

Man trenger ikke fiskeolje for å få omega3. Rapsolje inneholder også godt med omega3. Husk veganere får også i seg omega3,  og det helt uten fiskeprodukter.

Skrevet

Vi brukte ca 1 spiseskje fiskeolje i fôret før, men nå har vi glemt å kjøpe inn. Det er vel ikke nødvendig for å få nok omega3, men jeg har hørt det gjør pelsen glattere, og det er fint for oss med "pelsraser"

Anonymkode: ff036...34e

Skrevet

Bruker vanlig matolje (raps eller solsikke), ca 1 spiseskje om dagen. En del tørrfôr inneholder veldig lite fett, og fett er viktig for å holde pelsen fin (og vanntett på noen raser). Kjøpte den der spinndyre oljen spesielt for hunder en gang, men merket ikke noen forskjell.

Skrevet

Jeg gir bare fisk til min.

Anonymkode: 0ffd1...720

Skrevet

Da skal jeg begynne å gi hunden litt olje:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...