AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #1 Skrevet 18. oktober 2017 Vekten (objektet) har vært helt ute å kjører den siste uken, og jeg merker at det har gjort meg totalt demiotivert til å "passe på". Har bestilt ny nå, så den kommer om noen dager (også fancy shamncy som kobles til app, da kan jeg ikke lure megselv haha). Jeg bare syntes det er morsomt at en så liten ting i hele denne vektnedgangen er så viktig for motivasjonen. Den gjør så jeg minnes på at ja, det går riktig vei, du veier ikke 80kg lenger liksom. Når den ikke virker blir jeg helt demotivert. Er det noen andre som er sånn? Anonymkode: 46c8b...712
Pringle Skrevet 18. oktober 2017 #2 Skrevet 18. oktober 2017 Jeg har vært sånn (avhengig av nøyaktig vekt), men nå har det gått opp for meg at vekta mi varierer med opptil halvannen kilo fra en morgen til den neste uten at jeg gjør noe spesielt, så jeg prøver å ikke legge for mye vekt(!) på hvilket tall som står på den. Det som er viktig, er at jeg trår på den hver dag. Da får jeg ikke panikk (som i seg selv lett kan føre til ukontrollert spising), jeg vet at alle svingninger er "vannvekt", det gjør det lettere å ikke spise for mye (og si til seg selv at jeg kan jo bare spise litt mindre i morgen, jeg skal jo ikke veie meg før om noen dager), dermed følger jeg med på vekta, det blir ingen stor greie (bare noe jeg gjør), og jeg trenger bare å foreta enkle justeringer når jeg ser at trenden peker oppover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå