Gå til innhold

Membran ikke klemt i sluk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe en leilighet der det i tilstandsrapporten for badet står "membran ikke klemt i sluk". Jeg kontaktet takstmann som var litt vag og mente det ikke hadde noen reell betydning, men jeg stusser litt på dette. Vil det i praksis si at sluken ikke er skikkelig tett? Vil ikke risikere å måtte rehabilitere badet pga evt vannskade. Det er dusjhjørne, så man dusjer rett på flisene.

Anonymkode: 10ca8...f83

Skrevet

Har det blitt registrert fukt? Jeg ville forhørt meg med en rørlegger om prisen på å få ordnet klemring. Fordi det dusjes rett på flisene ville jeg fått dette i orden. Du kan alltids legge inn bud med forbehold om at dette skal ordnes (om du ikke ønsker å dekke kostnaden selv). 

Anonymkode: 62983...003

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det blitt registrert fukt? Jeg ville forhørt meg med en rørlegger om prisen på å få ordnet klemring. Fordi det dusjes rett på flisene ville jeg fått dette i orden. Du kan alltids legge inn bud med forbehold om at dette skal ordnes (om du ikke ønsker å dekke kostnaden selv). 

Anonymkode: 62983...003

I følge takstmann var det registrert litt fuktverdier rundt sluk men han mente det var "normalt" ? Jeg har ikke sett det registrert fuktverdier på bad i noen av de andre tilstandsrapportene jeg har sett på - og det er mange. Er veldig usikker på om jeg skal tørre å by

Anonymkode: 10ca8...f83

Skrevet

Da er ikke badet skikkelig utført. 

Det er noe av der viktigste man gjør. Da er det ikke tett rundt sluket og vann kan sive inn under flisene og lage store problemer. 

De som bor der bør slutte å dusje på flisene umiddelbart.

Anonymkode: 8e12a...654

• Liker 1
Skrevet

Man kan fort ende opp med Totalrenovering av badet. Med mindre du får flere hundre tusen i rabatt ville jeg holdt meg langt unna..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...