AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #1 Skrevet 17. oktober 2017 Kjeder meg og googlet litt. Aldri gjør spiritisme alene, aldri spør om kjærlighet og aldri om økonomi og ditt eget liv. Hvorfor ikke??? Jeg kan ikke skjønne at folk trornpå det. Men, tante har vært med på det og en gang hadde en venn spurt om å få se djevelen. Han hadde fått beskjed om å gå til døra i rommet og lokke opp, der bak var det en sint hund. Jeg prøvde med noen andre da jeg var 18. Da flyttet brikken seg av seg selv. Men det kan være mulig at hun ene styrte den med energier fra hånda si? Altaå, hun holdt håndflaten mot brikken hele tiden, men den flyttet seg uten at hun rørte den. men jeg vil prøve, og keg vol prøve alene. Hva er oppskriften? Erfaring?:) Anonymkode: f43f9...f44
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #2 Skrevet 19. oktober 2017 På 18.10.2017 den 0.51, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke??? fordi du vet ikke hvem du får tak i. Anonymkode: 73446...64f 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #3 Skrevet 19. oktober 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: fordi du vet ikke hvem du får tak i. Anonymkode: 73446...64f Det kommer ikke til å skje en dritt. Det er et papir, utskrevet... og den koppen eller hva du bruker komme rneppe til å flytte seg. Anonymkode: f43f9...f44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå