Gjest ...sunny... Skrevet 17. oktober 2017 #1 Skrevet 17. oktober 2017 Ja, hvor lang tid tar det, sånn ca? Skjønner at det varierer, men er det snakk om en, to, tre eller flere måneder liksom? 🙂 Hilsen en som bare vil komme i gang 🤞
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #2 Skrevet 18. oktober 2017 Hhadde forsamtale i februar, innsett i august. Lang kø + ferier. Anonymkode: 2d865...c1a
miore Skrevet 18. oktober 2017 #3 Skrevet 18. oktober 2017 (endret) Det kommer veldig an på om du skal gå privat eller ofentlig, og hvilket sykehus du skal til om det er offentlig. Her ser du ventetiden for de ulike offentlige sykehusene. For de private er det gjerne snakk om veldig kort tid. Da vi lagde dattera begynte jeg faktisk på sprøyter samme dag som vi var på forsamtale 😊 Endret 18. oktober 2017 av miore
Runnershigh Skrevet 18. oktober 2017 #4 Skrevet 18. oktober 2017 Det variere veldig som flere over her skriver. Jeg hadde første samtale i mars, og kunne starte på medisiner påfølgende syklus. Forsøket ble avbrutt grunnet påskestengt ved klinikken. Dette var ved offenltig klinikk, og hadde kanskje ikke skjedd i det private? I det offentlige kan det jo være manglende kapasitet i forbindelse med ferieavvikling, som f.eks til jul. Når har du forsamtale? Jeg hadde et forsøk i juni hvor alle befuktede egg falt fra. Da måtte jeg vente 3mnd på neste forsøk grunnet manglende kapasitet. Har hatt et forsøk nå i oktober hvor også alle egga falt fra underveis. Må nå vente over nyttår på neste forsøk. Så konklusjonen min er at det kan gå påfølgende syklus dersom du er heldig, men erfaringen min er at det tar tid. Lykke til ☺️
Gjest ...sunny... Skrevet 19. oktober 2017 #5 Skrevet 19. oktober 2017 Takk for svar ❤️ Skal på forsamtale om to uker, er så spent. Det er ved et offentlig sykehus. Er det lang ventetid vil jeg gjerne gjøre ett forsøk privat først- men minster jeg da retten til offentlige forsøk?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #6 Skrevet 19. oktober 2017 9 minutter siden, ...sunny... skrev: Takk for svar ❤️ Skal på forsamtale om to uker, er så spent. Det er ved et offentlig sykehus. Er det lang ventetid vil jeg gjerne gjøre ett forsøk privat først- men minster jeg da retten til offentlige forsøk? Nei, du mister ikke noe. Anonymkode: 2d865...c1a 1
Gjest ...sunny... Skrevet 19. oktober 2017 #7 Skrevet 19. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, du mister ikke noe. Anonymkode: 2d865...c1a Det er bra. Men avtaler man ikke plan videre på forsamtalen? Hvis jeg etter forsamtale med det offentlige ser at jeg først vil prøve privat pga. ventetid, ringer jeg da sykehuset og utsetter avtalen? Jeg er litt grønn på dette kan du si 🙈
Barneønske90 Skrevet 20. oktober 2017 #8 Skrevet 20. oktober 2017 På 19.10.2017 den 15.07, ...sunny... skrev: På 19.10.2017 den 13.52, AnonymBruker skrev: Nei, du mister ikke noe. Anonymkode: 2d865...c1a Det er bra. Men avtaler man ikke plan videre på forsamtalen? Hvis jeg etter forsamtale med det offentlige ser at jeg først vil prøve privat pga. ventetid, ringer jeg da sykehuset og utsetter avtalen? Jeg er litt grønn på dette kan du si 🙈 Jeg lurer også på dette. Har allerede vært på en privatklinikk fordi vi ikke forventet svar fra det offentlige før etter jul. Skal i gang med nesespray om 2,5 uke. Fikk i dag brev fra Ullevål om innkalling til timen 17.nov. Er det mulig å overføre forsøket i det private til det offentlige?
Ayesh Skrevet 21. oktober 2017 #9 Skrevet 21. oktober 2017 På 19.10.2017 den 13.43, ...sunny... skrev: Takk for svar ❤️ Skal på forsamtale om to uker, er så spent. Det er ved et offentlig sykehus. Er det lang ventetid vil jeg gjerne gjøre ett forsøk privat først- men minster jeg da retten til offentlige forsøk? Jeg hadde forsamtale i juli 2015. Var i gang med ivf januar 2016.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå