Langstrømpe Skrevet 5. august 2002 #1 Del Skrevet 5. august 2002 Er det riktig at det finnes noe som man kan børste øyenbrynene med, slik at de har riktig fasong en hel kveld, og ikke bare de 2 første minuttene etter at man har sminket seg? M.a.o. en slags blank maskara eller tilsvarende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. august 2002 #2 Del Skrevet 5. august 2002 Jepp! Jeg har uregjerlige øyebryn, og bruker det til hverdags. Da holder brynene seg på plass hele dagen! Du får den ihvertfall på H&M, Vita og jeg lurer på om de ikke har/har hatt den også på bodyshop. Er rimelig sikker på at du får tak i den på de aller fleste steder som selger sminke. Men jeg husker ikke merket da... finnes sikkert flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 5. august 2002 #3 Del Skrevet 5. august 2002 H&M sin øyenbrynsgele er helt grei, koster 36,90 (Tror jeg...) og varer lenge! Et lurt tips er å tørke av børsten på en serviett el. lign. før du børster gjennom brynene. Får du på for mye ser det nemlig ut som du har flass i øyenbrynene og det er jo ikke særlig lekkert! Når du først har fått den på sitter den til neste gang du dusjer/vasker deg. Mvh Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 5. august 2002 #4 Del Skrevet 5. august 2002 Jeg bruker en øyenbrynsfiks fra H&M. Den heter "Fix It Up - Eyebrow fix". Det er ingen farge på den, og den ser ut som en mascara (med mascara kost også). Koster ca. 49,- tror jeg, og sitter hele dagen! Anbefales! Her er bilde av den: > http://www.hm.com/media/products/DLARGE0019421.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 5. august 2002 #5 Del Skrevet 5. august 2002 Når det kommer til min erfaring med øyenbrynsgele, er jeg ikke særlig fornøyd med resultatet (har brukt "Fix It Up", H&M). Jeg føler at gelen drysser og får en unaturlig- look. Men, prøv deg litt frem og finn ut hva du selv synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 5. august 2002 #6 Del Skrevet 5. august 2002 Øyenbrynsgeléen fra Bodyshop er super! Den koster ca 80 kroner, og gir et veldig naturlig og holdbart resultat. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 6. august 2002 #7 Del Skrevet 6. august 2002 Bruker voks jeg, da slipper jeg at det blir så stivt også. Holder kanskje ikke hele kvelden da men..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 14. august 2002 #8 Del Skrevet 14. august 2002 Har prøvd mange forskjellige øyenbrynsgelèer, både fra Body Shop og HM. Syns de er helt ubrukelige. Ser bra ut med en gang, men etter noen få timer virker det som om man ikke har brukt de i det hele tatt. Har kun prøvd 1 som jeg virkelig er fornøyd med: Blank mascara fra Yves Rocher. Er medlem der kun pga denne ene mascaraen! Den er helt suveren. Kan ta den på om morgenen, og etter jobben ligger øyenbryna fremdeles på plass! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. august 2002 #9 Del Skrevet 14. august 2002 Synes den fra H&M er helt super jeg, varer hele dagen. Billig og bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå