AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #41 Skrevet 17. oktober 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer uansett til å forhøre meg med profesjonelle. Om ikke jeg anmelder blir det hvertfall bekymringsmelding eller tipsing. Anonymkode: 4a084...af4 Hør med profesjonelle. Her vil kg brukere kun gå inn i diskusjoner til evigheten av den sorten du allerede har sett. Og i situasjon med at du er redd vedkommende tar med seg lignende i jobben sin nå så mange år senere. Så er det liten sjanse for at det blir sjekket på jobben hans ift din anmeldelse. Å gå til stedet han arbeider å heller gi en bekymring til øverste hold er nok mye bedre hvis det er det du er redd for, eller det som er tanken bak en anmeldelse. Anonymkode: 3a4f5...bb5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #42 Skrevet 17. oktober 2017 Just now, AnonymBruker said: Å gå til stedet han arbeider å heller gi en bekymring til øverste hold er nok mye bedre hvis det er det du er redd for, eller det som er tanken bak en anmeldelse. Anonymkode: 3a4f5...bb5 jeg anbefaler ikke det,.da risiskerer ts å bli anmeld og dømt med de bevisene på at hun gjorde det. Anonymkode: 8890f...1e0 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #43 Skrevet 17. oktober 2017 7 minutes ago, AnonymBruker said: Hvis du er så bekymret for hva han gjør, hvorfor har du ventet så lenge? Anonymkode: 3364a...c61 Ja hvorfor drøyer man? Kanskje man trodde man var det eneste offeret? Hvem vet. Anonymkode: 4a084...af4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #44 Skrevet 17. oktober 2017 8 minutes ago, AnonymBruker said: Hør med profesjonelle. Her vil kg brukere kun gå inn i diskusjoner til evigheten av den sorten du allerede har sett. Og i situasjon med at du er redd vedkommende tar med seg lignende i jobben sin nå så mange år senere. Så er det liten sjanse for at det blir sjekket på jobben hans ift din anmeldelse. Å gå til stedet han arbeider å heller gi en bekymring til øverste hold er nok mye bedre hvis det er det du er redd for, eller det som er tanken bak en anmeldelse. Anonymkode: 3a4f5...bb5 Å oppsøke arbeidsplassen vil være selvmord. På alle områder. Det er ikke å anbefale for noen. Anonymkode: 4a084...af4 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #45 Skrevet 17. oktober 2017 Takker uansett for alle tanker og utspill rundt temaet. Jeg håper at samtlige er sterke nok til å gjøre det riktige og støtte opp dersom dere blir kjent med at noen blir utsatt for overgrep som barn og ung voksen. Det er viktig at det blir klart at slikt overhode ikke er greit. Anonymkode: 4a084...af4 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #46 Skrevet 17. oktober 2017 Just now, AnonymBruker said: Takker uansett for alle tanker og utspill rundt temaet. Jeg håper at samtlige er sterke nok til å gjøre det riktige og støtte opp dersom dere blir kjent med at noen blir utsatt for overgrep som barn og ung voksen. Det er viktig at det blir klart at slikt overhode ikke er greit. Anonymkode: 4a084...af4 I anmelde mener du? Jeg hadde støttet,men jeg hadde aldri rådet noen til å anmelde med alt det vi vet idag, og det er ikke for alle det riktige å anmelde heller. Anonymkode: 99e14...725 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #47 Skrevet 18. oktober 2017 Hvis du bestememer deg for å anmelde så bør du huske på at de vil ha en så detaljert forklaring som mulig, og at de kommer til å krysjekke den med hans forklaring. Jeg anmeldte en voldtet for cirka halvannen måned siden. Politiet spurte meg veldig detaljert om hva som skjedde, likevel var hans versjon helt annerledes en min. Hittil er det ord mot ord, så saken blir nok henlag Anonymkode: e527b...5f5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #48 Skrevet 18. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du bestememer deg for å anmelde så bør du huske på at de vil ha en så detaljert forklaring som mulig, og at de kommer til å krysjekke den med hans forklaring. Jeg anmeldte en voldtet for cirka halvannen måned siden. Politiet spurte meg veldig detaljert om hva som skjedde, likevel var hans versjon helt annerledes en min. Hittil er det ord mot ord, så saken blir nok henlag Anonymkode: e527b...5f5 https://www.politiforum.no/artikler/nye-perspektiver-i-voldtektsdebatten/386 Anonymkode: 3364a...c61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå