Gå til innhold

Rød i ansiktet av trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg blir VELDIG rød i ansiktet under trening og det varer lenge etter at jeg er ferdi. Dette gjør at jeg skjemmes veldig og tørr ikke å trene så mye som jeg vil. Jeg trener på treningssenter. Er det sånn at jeg bare er født med dette "problemet" og må leve med det? Eller er jeg for tykk, dårlig trent eller gjør jeg noe feil? Ser det er mange som ikke får noe farge i ansiktet når de trener.

Jeg er ca 65 kg og trener 2-3 ganger i uka. Hvis det skulle ha noe å si. 

Anonymkode: d6016...6d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg blir VELDIG rød i ansiktet under trening og det varer lenge etter at jeg er ferdi. Dette gjør at jeg skjemmes veldig og tørr ikke å trene så mye som jeg vil. Jeg trener på treningssenter. Er det sånn at jeg bare er født med dette "problemet" og må leve med det? Eller er jeg for tykk, dårlig trent eller gjør jeg noe feil? Ser det er mange som ikke får noe farge i ansiktet når de trener.

Vi er nok noen som bare er sånn. Jeg har i hvert fall vært sånn hele livet.

Anonymkode: 2f775...244

• Liker 2
Skrevet

Det er helt normalt og noen bare har det sånn, får selv knallrød ansikt etter trening og andre på treningssenter. Var litt beskjeden av det når jeg startet på treningssenter, men det er noe man til slutt ikke bryr seg over fordi man legger merke til at andre blir veldig rød og svett; bryr seg ikke over at de ser sånn ut - bare et tegn at man har trent godt :nori:

• Liker 1
Skrevet

Blir temmelig "tomat" i trynet etter trening jeg også, ikke noe å bry seg om :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir helt lilla :laugh:

Anonymkode: 22483...a70

• Liker 4
Skrevet (endret)
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Du er ikke tykk. Jeg blir også rød, men bryr meg heldigvis mer om meg selv enn hva andre tenker. Det bør du også. Jeg blir også svett etter treningen. Det kan hjelpe å kle seg lett under og etter trening, men du må ikke fryse. Du kan evt bruke pudder for å dekke. 

Endret av himmeloghav
  • Liker 1
Skrevet

Jeg blir lilla. Har alltid blitt det. Om sommeren når sola steker, blir jeg så varm i ansiktet at det utløser migrene. Hele ansiktet dunker.... Rødmer også av ingenting, og det får jeg ofte kommentarer av enda i en alder av 42...

Anonymkode: 062e4...c75

Skrevet

Sånn er det bare for noen av oss. Betyr bare at kapillærene våre er nærmere hudoverflaten. Jeg blir rød også av alkohol, varme og flauhet, og jeg ser at enkelte andre ikke blir det selv om de opplever det samme. Kjæresten min blir aldri rød i ansiktet, men til gjengjeld svetter han noe ekstremt, også i ansiktet. Betyr ikke at noe er galt, hverken i mitt eller hans tilfelle - vi er bare ulike.

Anonymkode: 66c45...85b

• Liker 3
Skrevet

Blir fort rød uansett hva jeg gjør og jeg trener hardt og intensivt med rødlilla ansikt som resultat. Tar en god stund før det roer seg. Jeg har ingen problem med å vise meg frem slik. Viser bare at jeg har trent skikkelig. 

Anonymkode: fe93b...45f

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble veldig fort rød i ansiktet da jeg trente da jeg var yngre, men blir ikke det nå lengere, bare når jeg jogger langt,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...