Gjest Jente 37 Skrevet 22. januar 2005 #1 Skrevet 22. januar 2005 Er jeg alene jente som elsker å kose meg i bløt og brun gjørme???. Dette tas aldrig opp her. Jeg er av den typen som blir super kåt, når gjørma presser mot min oljebukse. Bruker alltid å dekke vadebuksen under med en stor og herlig oljebukse, bruker også lang regnfrakk og gode lange gummihansker. Med denne lysten er en regnværsdag alltid velkommen. Jo bløtere det blir til bedre er det. Klem Randi 1
Gjest Jente 37 Skrevet 23. januar 2005 #3 Skrevet 23. januar 2005 Jeg har mange gode plasser her hvor jeg bor hvor det er grunne og dype gjørmehull. Det mest spennende er når gjørma kommer over oljebuksa. Jeg bruker alltid belte rundt livet så ikke gjørma gjør meg våt. Som sagt først en stor og god gummivadebukse så en lang regnfrakk, og så har jeg min gode oljebukse utenpå. Dette er helt herligt. Det beste er jo at etter leken så er det bare å spyle alt av igjen, og da være like ren. 1
Gjest Kaffegjesten Skrevet 23. januar 2005 #5 Skrevet 23. januar 2005 Er det ikke fint vi er forskjellige da?
nyibyen Skrevet 24. januar 2005 #7 Skrevet 24. januar 2005 eh... hva i huleste er en vadebukse? :klø:
KalloRilla Skrevet 24. januar 2005 #9 Skrevet 24. januar 2005 Om dette innlegget er ment seriøst eller ikke skal jeg ikke si, men dette er typisk for personer som har en gummifetish. De tenner blant annet på å gå i regntøy. Vadebukse er en type gummibukse, som ofte blir brukt av de som står ute i elva og fisker.
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #11 Skrevet 24. januar 2005 kjæresten min kjøpte seg vadebukse :o han sa det var til å fiske med, men såvidt jeg vet har han bare vært på èn tur med buksa... på tide med en liten prat om fetisjer...?
Hilde Skrevet 24. januar 2005 #12 Skrevet 24. januar 2005 Det er nok forholdsvis vanlig å bare bruke vadebuksa til fisking også altså..
Gjest oljebukse jente Skrevet 24. januar 2005 #13 Skrevet 24. januar 2005 Hei Randi, jeg tror ikke du er alene jente som koser deg i regntøy og oljebukse. Selv er jeg en dame med en stor lidenskap for oljebukser (har nå 5 stk i skapet). Jeg har ikke erfaring med gjørme og vadebukser men dette hørtes så spennende ut som du skrev, at nå vil jeg også kjøpe vadebukse og prøve meg i gjørma. Er du alene med denne leken? Har du også flere oljebukser? Jeg har ett motto om at man må leve mens en kan, og ikke alltid tenke på hva andre vil tro om en. Derfor er det også svært vanskeligt å kunne snakke med andre om sin store lidenskap og hobby, og håper flere vil skrive. Mvh Monica
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #14 Skrevet 26. januar 2005 Kjære regntøyfetisjist! Jeg bryr meg ikke om andres preferanser for seksuell tenning, men nå har du hatt flere tråder på forskjellige forum her på KG, og hver gang lager du en masse alias som liksom skal vise hvor vanlig det er med slike fetisjer. Er det rekrutteringsarbeid du driver med? Ganske lett gjennomskuelig da...
Gjest Bringebær Skrevet 26. januar 2005 #15 Skrevet 26. januar 2005 Tror jeg må kjøpe meg en oljebukse for å se om det er så deilig som trådstarter sier det er...
KalloRilla Skrevet 26. januar 2005 #16 Skrevet 26. januar 2005 Som sagt, skal ikke jeg si om dette/disse "gjeste nick" er seriøse eller ikke, men denne fetish er helt vanlig blant en del mennesker. Jeg synes det er et tema å diskutere litt seriøst, men skjønner jo at slikt kan det bli mye vas og useriøsiteter av. Jeg tør påstå at det snart ikke finnes en ting det er personer som ikke tenner på og utfra det igjen er vel gummi/regntøy en av de mest kjente - i tillegg til "lakk og lær"
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #17 Skrevet 26. januar 2005 Folk med slike fetjiser tenner som oftest også på bleier, fra den tiden man hadde plastikk bukser over tøybleiene for å hindre lekkasje.
Gjest Forrige gjest Skrevet 27. januar 2005 #18 Skrevet 27. januar 2005 Kalorilla skrev: Som sagt, skal ikke jeg si om dette/disse "gjeste nick" er seriøse eller ikke, men denne fetish er helt vanlig blant en del mennesker. Jeg synes det er et tema å diskutere litt seriøst, men skjønner jo at slikt kan det bli mye vas og useriøsiteter av. Jeg tør påstå at det snart ikke finnes en ting det er personer som ikke tenner på og utfra det igjen er vel gummi/regntøy en av de mest kjente - i tillegg til "lakk og lær" Enig meg deg, men det blir litt sært nar han lager masse svar til seg selv, jeg tenker da spes. på tråden om regntøy inne på Velværeforumet, han hadde også lagt ut link til hjemmesiden sin hvor han ga bort regntøy og var avbildet i regntøy + ståp***!! Blir liksom litt sånn at han prøver å "verve" folk ved å selv gi seg ut for ørten forskjellige kvinner som er SÅ enige med han...
KalloRilla Skrevet 27. januar 2005 #19 Skrevet 27. januar 2005 Den er jeg enig i at dette blir for dumt, men jeg har ikke fått med meg den tråden. Ellers er det garantert noen som føler seg "dumme/utilpasse" fordi de har en slik lyst. Derfor velger jeg heller og overse useriøs tanken og kanskje heller hjelper en annen usikker person. Jeg har ikke slike lyster selv, men har vært redd og usikker i utviklingen av min egen sexualitet jeg og som helt sikkert mange andre og er/har vært.
Salamandra Skrevet 27. januar 2005 #20 Skrevet 27. januar 2005 Er i grunn bare glad for at jeg har et seksuelt tenningsmønster som ikke krever så mye arbeid og planlegging jeg da.. Fordømmer ingen, folk må gjøre akkurat som de vil for min del så lenge de ikke skader noen eller at det involverer barn eller dyr.. men noe pussig må jeg innrømme at jeg synes det er med disse fetisjene som f.eks. regntøy, strømpebukser, føtter, bleier osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå