Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som klarer å tyde tempkurven min? Når var EL? Vet den har vært, hadde el-slim i starten av den «fruktbare» perioden.. 

Anonymkode: d71b8...ffb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne være lurt å legge med tempkurven...hehe

- ts

B46615BA-DD4B-445C-8026-ABFFB2143963.png

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kunne være lurt å legge med tempkurven...hehe

- ts

B46615BA-DD4B-445C-8026-ABFFB2143963.png

Hei! :)

Ved første øyekast ville jeg sagt at EL var på dag 17. Men for å bekrefte eggløsning har jeg lest at temperatur må være høy de tre følgende dagene, minst. Derfor ble jeg usikker :) Har også lest at en kan ha EL-slim osv uten at kroppen har klart å slippe egget.

Skrevet
1 time siden, Kaiaermeg skrev:

Hei! :)

Ved første øyekast ville jeg sagt at EL var på dag 17. Men for å bekrefte eggløsning har jeg lest at temperatur må være høy de tre følgende dagene, minst. Derfor ble jeg usikker :) Har også lest at en kan ha EL-slim osv uten at kroppen har klart å slippe egget.

Appen trodde også at el skulle være på dag 17, men symbolet ble borte da dagen kom og den har enda ikke klart å bekrefte så jeg ble litt usikker..

- ts

Skrevet
12 timer siden, luremus skrev:

Appen trodde også at el skulle være på dag 17, men symbolet ble borte da dagen kom og den har enda ikke klart å bekrefte så jeg ble litt usikker..

- ts

Jeg bruker samme app selv, og har vært borti det samme. Grunnen til at symbolet er borte er nok fordi EL ikke ble bekreftet med tre påfølgende dager med høyere temperatur. Jeg har ikke opplevd ennå at Natural Cycles ikke har funnet EL, du må nok bare vente noen dager så den får tenkt seg om. Men om kroppen din ikke har klart å slippe egget ennå, vil NC selvsagt ikke kunne varsle om noen El... :)

Dette vet du sikkert, men det er veldig viktig å merke tempen som ugyldig dersom du har sovet lenger eller mindre enn vanlig, føler deg småsyk/uggen osv.

Skrevet

Takk for tilbakemelding! 🤗

Har lest meg en del opp, men kurven er litt forvirrende.. første mnd med temping så jeg lærer vell syklusen min etterhvert 😉

-Ts

Skrevet
2 timer siden, luremus skrev:

Takk for tilbakemelding! 🤗

Har lest meg en del opp, men kurven er litt forvirrende.. første mnd med temping så jeg lærer vell syklusen min etterhvert 😉

-Ts

Masse lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...