AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #1 Del Skrevet 17. oktober 2017 Bestilte en pakke fra hm.no for ca 2 uker siden. Kan ikke huske at jeg fikk noen beskjed om at den var kommet frem, jeg bare sjekket inne på posten og så at den var kommet. Pakken hentet jeg dagen etter den var ankommet. Men idag fikk jeg beskjed fra digipost om hentemelding, som går ut imorgen.. Regner med de bare ikke har registrert at den er hentet eller noe? Bare sånn at jeg ikke må betale for frakten på et eller annet papor tilbake til hm også. (Jeg har fått alle varene jeg bestilte) Anonymkode: 5dd09...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #2 Del Skrevet 17. oktober 2017 Du kan bare gå bort i fra den hentemeldingen. Jeg fikk også hentelappe på varer som jeg allerede har hentet. Anonymkode: a8927...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbetussen Skrevet 17. oktober 2017 #3 Del Skrevet 17. oktober 2017 Ring avisa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #4 Del Skrevet 17. oktober 2017 Fikk også det i dag. Hentet pakken i starten av måneden. Tror de knoter med noe i dag.. Anonymkode: 71939...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #5 Del Skrevet 18. oktober 2017 Igår fikk jeg og meld om å hente en pakke jeg allerede hadde hentet. Bare overså den jeg, har jo fått den:) Anonymkode: 55610...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 18. oktober 2017 #6 Del Skrevet 18. oktober 2017 (endret) De sender alltid ut en påminnelse også har den krysset med din uthenting. Bare kast lappen. (Kollinummeret er det samme om det er lik pakke) Endret 18. oktober 2017 av Perle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #7 Del Skrevet 18. oktober 2017 Det hender seg at det kan bli litt krøll med systemet. Opplevde flere ganger da jeg jobbet i posten at noen pakker ikke var scannet ut, selv om kunden hadde vært der å hentet pakken og signert. (lite sted, jeg visste hvem som var hvem). Så hvis du veit at pakken er hentet så er det bare å se bort fra påminnelser Anonymkode: 4a761...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå