Gå til innhold

Fikk hentemelding på pakke jeg alt har hentet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bestilte en pakke fra hm.no for ca 2 uker siden. Kan ikke huske at jeg fikk noen beskjed om at den var kommet frem, jeg bare sjekket inne på posten og så at den var kommet. Pakken hentet jeg dagen etter den var ankommet.

Men idag fikk jeg beskjed fra digipost om hentemelding, som går ut imorgen..

Regner med de bare ikke har registrert at den er hentet eller noe? Bare sånn at jeg ikke må betale for frakten på et eller annet papor tilbake til hm også.

(Jeg har fått alle varene jeg bestilte)

Anonymkode: 5dd09...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bare gå bort i fra den hentemeldingen. Jeg fikk også hentelappe på varer som jeg allerede har hentet.

Anonymkode: a8927...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også det i dag. Hentet pakken i starten av måneden. Tror de knoter med noe i dag..

Anonymkode: 71939...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk jeg og meld om å hente en pakke jeg allerede hadde hentet. Bare overså den jeg, har jo fått den:)

Anonymkode: 55610...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sender alltid ut en påminnelse også har den krysset med din uthenting. Bare kast lappen. (Kollinummeret er det samme om det er lik pakke)

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hender seg at det kan bli litt krøll med systemet. Opplevde flere ganger da jeg jobbet i posten at noen pakker ikke var scannet ut, selv om kunden hadde vært der å hentet pakken og signert. (lite sted, jeg visste hvem som var hvem). 

Så hvis du veit at pakken er hentet så er det bare å se bort fra påminnelser :) 

Anonymkode: 4a761...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...