AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #1 Skrevet 17. oktober 2017 Jeg har egentlig hatt en kjempefin oppvekst og barndom, men da jeg ble litt eldre typ 13 til 17 opplevde jeg mye krangling i huset hjemme med søsteren min, og foreldrene mine kjeftet mye på søsteren min en periode. Det kunne ofte være heftige krangler ved matbordet. Jeg har også blitt slått av en av mine foreldre, og jeg vet ikke helt hva dette har gjort med meg i voksen alder. Ble ikke slått ofte men det hendte når h*n hisset seg opp og gikk utover oss barna noen ganger. Jeg har et godt forhold med familien nå og nå som familien er skilt så har jeg fått et mye bedre forhold til begge foreldrene mine. Jeg er jo glad i de uansett, de har hjulpet meg masse opp gjennom, med skolen og jeg vet at de elsker meg og søsteren min til tross for noen voldsomme episoder hjemme. Jeg har aldri snakket med dette med noen, og det er ingenting jeg vil at andre skal vite angående dette. Men det jeg lurer på er om dette kan ha gjort noe med meg mentalt i hodet, som jeg kanskje ikke er klar over? Anonymkode: 3325a...719
Sillyline Skrevet 17. oktober 2017 #3 Skrevet 17. oktober 2017 Dersom du ikke selv legger merke til noe, er jo dette et godt tegn. Når du tenker tilbake på den tiden, vekker det sterke følelser..? Frykter du å bli slått av noen i dag dersom du for eksempel ikke oppfører deg «korrekt» i en situasjon..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå