Sniglå Skrevet 22. januar 2005 #1 Del Skrevet 22. januar 2005 Til dere som bruker p-plasteret (evt dere andre også, altså...): Hvor bruker dere å plassere plasteret? Jeg finner liksom ikke en plass som jeg er fornøyd med... Har til nå satt det nederst på magen, men det er ikke alltid at det er like....hm..sexy. Lurer på å sette det på armen, men det er jo fryktelig kjedelig dersom jeg skulle ha på t-skjorte eller singlet... Så, ja: hvor har dere "gjemt" det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. januar 2005 #2 Del Skrevet 22. januar 2005 på rompen har jeg det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 23. januar 2005 #3 Del Skrevet 23. januar 2005 siden jeg ikke går spesielt mye med bare armer nå om vinteren har jeg det på armen, i sommer hadde jeg det på rumpa, men synes det sitter mye bedre på armen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 23. januar 2005 #4 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har det alltid på armen. Bytter fra arm til arm så huden ikke blir irritert. Har jeg på meg t-skjorte setter jeg det bare litt høyere opp på armen så det ikke synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 23. januar 2005 #5 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har det øverst på ryggen, bytter på sidene. Da skjules det av t skjorter, og skjules også av tank-topper. Vanlige singleter bruker jeg ikke om vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå