Gå til innhold

Noen som har strammet opp huden etter slankeoperasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd? Blir det synlige arr? Jeg skal inn til vurdering for oppstramming i januar og begynner virkelig å se fram til å få fjernet løs hud.. Er 37 år og ser ut som 97 på deler av kroppen.. 

Anonymkode: 781c3...453

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere fornøyd? Blir det synlige arr? Jeg skal inn til vurdering for oppstramming i januar og begynner virkelig å se fram til å få fjernet løs hud.. Er 37 år og ser ut som 97 på deler av kroppen.. 

hvor mye har du gått ned ? Jeg har også blitt operert, men har ikke nådd målet mitt enda, så synes det er vanskelig å vurdere det foreløpig. Har gått ned 44 kilo, og magen er ganske dvask, men henger ikke voldsomt. 

Anonymkode: 48349...c8f

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor mye har du gått ned ? Jeg har også blitt operert, men har ikke nådd målet mitt enda, så synes det er vanskelig å vurdere det foreløpig. Har gått ned 44 kilo, og magen er ganske dvask, men henger ikke voldsomt. 

Anonymkode: 48349...c8f

Fra 120 til 72 kg. Magen er spesielt ille, siden jeg også har hatt tre svangerskap.

Er henvist fra Tønsberg, hvor slankeoperasjonen ble utført, og er sånn sett godkjent, men er veldig spent på hvor bra resultat kan bli. Kjenner ingen andre som har gjort dette.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja det blir arr. Spesielt på magen. 

Anonymkode: c1109...c51

Skrevet

Jeg fikk strammet mage etter nedgang på 50kg. Arret er veldig pent, og ikke synlig annet enn når jeg er helt naken. Det er lagt langt nede og går i bikini / undertøy uten at det synes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...