AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #1 Del Skrevet 17. oktober 2017 Ser stadig reklame for shampoo/balsam/kur og hårlotion til hodebunn fra Hair Jazz som angivelig skal gi raskere hårvekst. Er det noen her som har prøvd produktene og hatt merbar effekt på hårveksten? (Og jada, vet alt om kosthold, klippine tuppene etc for å ha sunt hår - nå lurer jeg egentlig bare på om noen har prøvd disse produktene og kan si noe om det..) Anonymkode: 7b0a5...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #2 Del Skrevet 18. januar 2019 Ingen som har erfaringer? Ser det er mye skryt på hjemmesiden deres, men er det bare juks? Anonymkode: 68b67...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde1302 Skrevet 18. januar 2019 #3 Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg prøvde for noen år siden, men syntes den virket veldig uttørrende. Giddet ikke fortsette, og merket ikke noe økt hårvekst på den tiden jeg brukte den. Ett tips, om du ønsker økt hårvekst, er et hodebunnserum fra The Ordinary. Det ska masseres inn i hodebunnen hver kveld og er basert på virkestoffet peptider, som er det samme virkestoffet som finnes i blandt annet vippeserum. Det finnes andre serumer for hodebunnen, men dette fra The ordinary er veldig rimelig sammenlignet med andre av lignende kvalitet. De selger dette merket på En rekke salonger men også HM, men akkurat hårserumet er muligens ikke kommet i butikk enda. Tror de har det på blush eller bli vakker. Jeg bestilte det fra utlandet da det ble gratis frakt siden jeg handlet flere ting samtidig, og produktet var litt billigere der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggy Skrevet 20. januar 2019 #4 Del Skrevet 20. januar 2019 Jeg kjøpte den driten... klødde som en gal i hodebunn.. ga produktene til en veninne, hun klødde også voldsomt etter en gangs bruk så alt ble kastet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariego Skrevet 4. juni 2019 #5 Del Skrevet 4. juni 2019 Jeg kan absolutt ikke anbefale det! Har brukt Hair jazz shampoen i ca 2 måneder nå, uten å merke at håret har vokst særlig raskere.Dette var ikke uventet, men det verste er at jeg har hatt betydelig økende hårtap/avfall siden shampoen ble tatt i bruk og jeg tviler på at dette er tilfeldig. Jeg kommer ikke til å fortsette å bruke den, da jeg er redd den lovede virkningen vil resultere i stikk motsatt effekt med at håret blir tynnere pga hårtapet og må klippes ned med mer lengde en normalt pga pistrete hår. Jeg kontaktet Harmony Life som jeg kjøpte shampoen fra for å informere om dette og de svarte: "Det er mulig at det er noen ingredienser i produktet, som er uakseptable for deg. Vi kan ikke vite det, og vi kan ikke akseptere ansvar for det." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå