AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #1 Del Skrevet 17. oktober 2017 Jeg kan fortelle at jeg faktisk til å begynne med mislikte han som er i ferd med å bli kjæresten min! 😂 Jeg fikk inntrykk av at han var arrogant og litt sur fordi han ikke så meg i øynene når jeg snakket til ham og svarte meg veldig kort. Viste seg at han generelt er litt sjenert ovenfor fremmede og folk han ikke kjenner så godt. Og at han ble litt stresset av at jeg pratet til han, selv om han er over 40 år. ❤ Jeg som vanligvis faller for veldig utadvendte menn, falt til slutt pladask for han her. Glad jeg ikke stole på førsteinntrykket denne gangen altså! Anonymkode: 14dff...bca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moho Skrevet 17. oktober 2017 #2 Del Skrevet 17. oktober 2017 Ah, ja. Hadde veldig dårlig førsteinntrykk av en jeg så falt pladask for og hadde et forhold til et års tid. Viste seg at førsteinntrykket var rett, har var en overfladisk og arrogant fyr. -_- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #3 Del Skrevet 17. oktober 2017 Ja, det er nesten blitt mer regelen enn unntaket. Svært ofte er det de jeg ikke liker ved første møte som viser seg å være dem jeg liker best etter hvert som vi blir kjent, og motsatt. Anonymkode: cd7c8...201 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #4 Del Skrevet 17. oktober 2017 Ja, noen ganger. Det har gått begge veier. De som har gjort størst inntrykk positivt eller negativt har dog aldri kommet langt innpå meg(uten at jeg misliker dem). Anonymkode: 3a29d...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #5 Del Skrevet 17. oktober 2017 Førsteinntrykket jeg fikk av min kjære var helt feil. Han var klysete og frekk og jeg likte han absolutt ikke. Eneste grunnen til at jeg fortsatte samtalen med han var fordi en venninne av meg dreiv på med bestekompisen hans, så jeg ble på en måte "tvingt" til å bli bedre kjent med han. Jeg spøker ofte med han om dette, for hadde det ikke vært for det at jeg aldri forlater en venninne "alene" på et utested så hadde vi aldri blitt sammen. Anonymkode: e4718...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #6 Del Skrevet 17. oktober 2017 Ja, absolutt! Da jeg begynte i min nåværende jobb var det en nær kollega jeg overhodet ikke hadde kjemi med. Jeg syntes hun var ufyselig! Og tenkte at hun ikke har noe i denne jobben å gjøre. Etter ca et halvt år gikk det litt bedre. Og da vi begge fikk samme videreutdanning og ble plassert på samme avdeling i etterkant, har jeg lært henne å kjenne som en av de mest varme, omsorgsfulle, morsomme og dyktigste personene jeg kjenner. Har vært sammen en del på fritida også 😊 Hun føler det samme motsatt vei. Fra at hun følte jeg var et insekt som truet hennes posisjon, har vi nå blitt svært gode samarbeidspartnere. 👍 Anonymkode: 6f1a8...779 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 17. oktober 2017 #7 Del Skrevet 17. oktober 2017 Hvis jeg får negativt førsteinntrykk, så stemmer det som regel. I noen tilfeller så modererer de seg en stund, men faller tilbake til oppførsel som jeg hadde inntrykk av først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 17. oktober 2017 #8 Del Skrevet 17. oktober 2017 Ja, det har skjedd flere ganger. Prøver å gi folk flere sjanser. Vet at førsteinntrykket av ulike grunner ikke alltid stemmer, men det kommer veldig an på da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #9 Del Skrevet 17. oktober 2017 Ja, mange ganger. Jeg har både møtt folk jeg ikke har likt, som etter hvert har vist seg å ha mange gode egenskaper som overskygger de dårlige. Så har jeg også møtt folk som har gjort kjempegodt førsteinntrykk og vist seg å ha mange dårlige sider. Allikevel synes jeg førsteinntrykket i flertallet av tilfellene stemmer ganske greit. Anonymkode: 70d1d...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #10 Del Skrevet 17. oktober 2017 Kjæresten min 😜 Var dønn sikker på at han var player, han kom jeg ikke til å høre fra mer etc. Litt etter hvert så skjønner jeg at han ikke gir slipp, får høre av bekjente av han at han er familiefar typen. Vi er sammen på 3 året og venter barn nå! Så feil kan man ta. Anonymkode: 95d2b...f63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #11 Del Skrevet 17. oktober 2017 Møtt flere jenter jeg var sikker på jeg kom til å bli venninner med, men så kommer det frem hvor bitchy og dramatiske de er! Anonymkode: 95d2b...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #12 Del Skrevet 17. oktober 2017 Ja. Heldigvis kan jeg si at jeg har tatt feil førsteinntrykk mange ganger Noen er en god positiv overraskelse Anonymkode: e3d29...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 17. oktober 2017 #13 Del Skrevet 17. oktober 2017 En arbeidskollega som jeg trodde var en slask som hadde bare de samme klærne. Han var svært flink i jobben sin og ikke minst hyggelig, dermed ble førsteintrykket mitt helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focuson Skrevet 17. oktober 2017 #14 Del Skrevet 17. oktober 2017 Det har dessverre skjedd noen ganger. Jeg tenker at det er lurt å gi folk en sjanse, men også å ikke "kjøpe alt på en gang". Heldigvis har det ofte skjedd at de jeg har fått et galt dårlig førsteinntrykk - har blitt mine venner senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #15 Del Skrevet 17. oktober 2017 Jeg tror ikke det....det pleier å stemme. Har hendt at jeg har blitt sammen med eller blitt kjent med folk jeg hadde et relativt dårlig førsteinntrykk av, og det viste seg senere at førsteinntrykket stemte mest. Anonymkode: e8273...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #16 Del Skrevet 17. oktober 2017 29 minutter siden, Focuson skrev: Det har dessverre skjedd noen ganger. Jeg tenker at det er lurt å gi folk en sjanse, men også å ikke "kjøpe alt på en gang". Heldigvis har det ofte skjedd at de jeg har fått et galt dårlig førsteinntrykk - har blitt mine venner senere. Ingen jeg har blitt sammen med, men har venninner som har virket kvasse uten at de er det. Nå snakker jeg om personligheten. Utseendet til folk henger jeg meg ikke opp i sånn som flere har beskrevet. 🙂 Anonymkode: 50473...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #17 Del Skrevet 18. oktober 2017 Nei, svært sjeldent. Førsteinntrykket pleier å vise seg å stemme etterhvert selv om jeg av og til kan få en periode i begynnelsen av et bekjentskap hvor jeg TROR jeg er blitt lurt, før førsteinntrykket viste seg å stemme likevel. Generelt har jeg veldig god magefølelse på hvordan folk er, spesielt på dårlige mennesker, og avslører i løpet av sekunder eller minutter folk ingen andre merker noe galt med. Antar det er på grunn av en svært traumatisk oppvekst; en blanding av en form for overlevelsesmodus hvor jeg må plukke ut de jeg må beskytte meg mot raskt og det faktum at dårlige mennesker sannsynligvis like kjapt, bevisst eller ubevisst) plukker opp at jeg er traumatisert og et lett offer og derfor oppfører seg annerledes (noen ganger rent ut slemt eller manipulativt, andre ganger bare mindre hensynsfullt og mer "ærlig") overfor meg fra første øyeblikk. Når det gjelder ikke fullt så dårlige mennesker kan jeg selvfølgelig ikke se bort i fra at det at jeg "aldri" tar feil også har å gjøre med meg selv og min generelle skepsis til menneskeheten og at jeg ergo kanskje har litt tyngre for å endre oppfatning om ting enn det mange andre har. Anonymkode: 10744...001 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #18 Del Skrevet 18. oktober 2017 Ja. Jeg trodde at Erna Solberg var myk, god og raus med sjokoladekake til barna, men nå ser jeg at hun spiser nok opp alt selv. Jeg trodde hun satt ved sengekanten og leste eventyr for barna, pakket fotenden for de men nå forteller hun vel skrekkhistorier til barna om AP og SV. Så barna blir liggende å skjelve om nettene. Skrekkhistorier om AP og SV hvis de skulle «ta i fra henne makta» er eventyr hun forteller ungene sine på sengekanten hver kveld. I REST MY CASE! 😈 Anonymkode: 50473...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illnevertell Skrevet 18. oktober 2017 #19 Del Skrevet 18. oktober 2017 Njæ - ikke som jeg kommer på. Førsteinntrykket viser seg i allefall å stemme til syvende og sist! Men får ofte høre at førsteinntrykket mennesker har av meg ikke stemmer - at jeg er mye hyggeligere enn de først trodde 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #20 Del Skrevet 19. oktober 2017 Mange misforstår i hvert fall ofte de som er sjenerte, som sure og overlegne så førsteinntrykket stemmer ikke alltid. Anonymkode: 7c83e...4a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå