AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #1 Skrevet 17. oktober 2017 Ny serie på Netflix, har noen sett den? Hva syns dere? Personlig klarer jeg liksom ikke å bestemme meg. Jeg liker den og synes den er bra gjennomført, men samtidig begynner handlingen å drøye litt på en måte. Er nå på episode 7, og det er ikke like spennende som de første episodene var. Anonymkode: 1f8de...b91
ingeniørfrue Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Tar opp tråden! Beste serien jeg har sett på lenge. Noen teorier om holden? 1
cece01 Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 Synes serien er fantastisk! Ventet lenge på noe sånt. Slukte den fort, og innmari kjedelig å vente et år på ny sesong da, men det er det eneste negative 3
jack_daniels Skrevet 12. januar 2018 #4 Skrevet 12. januar 2018 Fantastisk serie, en av de beste jeg har sett på lenge.
halvehimmelen Skrevet 12. januar 2018 #5 Skrevet 12. januar 2018 Synes det er en veldig god serie. Noen ting jeg stusset litt på utover i sesongen, men håper det retter seg i neste sesong. Veldig interessant er den i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå