Gå til innhold

Same procedure as last year! Hva har du planer om å kjøpe og hva har du kjøpt av gaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En tråd i fjor inneholdt lister av hva dere hadde planer om å kjøpe og hva dere hadde kjøpt og oppdatert litt underveis. Syntes det var litt inspirerende, så kan vi ikke prøve i går og?

(de som alltid må inn og skrive at det er lenge til jul og at det er teit å begynne så tidlig vil bli sett på som avsporere og moderatorer oppfordres til å fjerne innleggene)

Anonymkode: 13e85...a12

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent til november... -_-

Skrevet
7 minutter siden, Drakan skrev:

Vent til november... -_-

Kunne du ikke latt være å svare????

Anonymkode: 13e85...a12

• Liker 9
Skrevet

Jeg har handlet mange julegaver!:-) deilig å være tidlig ute for en gangs skyld :-D

Mamma og pappa: ikke handlet enda, men tenker kurv med spekepølser, krydder, gode oljer osv.

Svigers: samme som til mamma og pappa

Tante og onkel (1): krydder fra cemo, kopphåndkle, kjøkkenklut, olivenolje og skjærefjøl i tre pluss hjemmelaga konfekt

Tante og onkel (2): stativ for å henge opp kjøkkenkluter (har ønsket seg dette), hjemmestrikka kjøkkenkluter og hjemmelaga konfekt

Søskenbarn (jente 8 år og gutt 7 år): ullundertøy fra janus (kjøpt på salg tiø 179,- på coop)

Lillesøster 22 år: Kari Traa Rose ullundertøy, spill (det med sånn ting i munnen, speak out?), bok og stekepanne.

Lillesøstera til samboeren 17 år: produkter fra formula 10.0.6, sminke, toalettmappe. Ikke helt ferdig med denne.

Besteforeldre: kurv med godsaker (pølse, hjemmelaga konfekt, tykke ullsokker, rødvin, bøker, hjemmelaga likør, hjemmelaga syltetøy)

Venninne 1: popcornmaskin

venninne 2: figur fra willowtree

Samboer: ullundertøy fra ulvang og turbukse

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Blekkulf skrev:

Jeg har handlet mange julegaver!:-) deilig å være tidlig ute for en gangs skyld :-D

Mamma og pappa: ikke handlet enda, men tenker kurv med spekepølser, krydder, gode oljer osv.

Svigers: samme som til mamma og pappa

Tante og onkel (1): krydder fra cemo, kopphåndkle, kjøkkenklut, olivenolje og skjærefjøl i tre pluss hjemmelaga konfekt

Tante og onkel (2): stativ for å henge opp kjøkkenkluter (har ønsket seg dette), hjemmestrikka kjøkkenkluter og hjemmelaga konfekt

Søskenbarn (jente 8 år og gutt 7 år): ullundertøy fra janus (kjøpt på salg tiø 179,- på coop)

Lillesøster 22 år: Kari Traa Rose ullundertøy, spill (det med sånn ting i munnen, speak out?), bok og stekepanne.

Lillesøstera til samboeren 17 år: produkter fra formula 10.0.6, sminke, toalettmappe. Ikke helt ferdig med denne.

Besteforeldre: kurv med godsaker (pølse, hjemmelaga konfekt, tykke ullsokker, rødvin, bøker, hjemmelaga likør, hjemmelaga syltetøy)

Venninne 1: popcornmaskin

venninne 2: figur fra willowtree

Samboer: ullundertøy fra ulvang og turbukse

Skulle ønske jeg kunne få gave fra deg også! Flink du! :)

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, HederaHelix skrev:

Skulle ønske jeg kunne få gave fra deg også! Flink du! :)

Takk!:-) Elsker å gi bort gaver, og jeg prøver så godt jeg kan å finne noe mottakeren kommer til å like :-)

Spent på hva andre kjøper, ønsker meg litt inspirasjon slik at jeg kan bli ferdig med de gavene som mangler litt:-) 

Hva kjøper man egentlig til ei på 17 år?!🙈 

• Liker 1
Skrevet

Oi, den var vanskelig! Kommer an på jenta, men sett med dusjsåpe og bodylotion ol kan kanskje funke? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...