AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #1 Skrevet 17. oktober 2017 En tråd i fjor inneholdt lister av hva dere hadde planer om å kjøpe og hva dere hadde kjøpt og oppdatert litt underveis. Syntes det var litt inspirerende, så kan vi ikke prøve i går og? (de som alltid må inn og skrive at det er lenge til jul og at det er teit å begynne så tidlig vil bli sett på som avsporere og moderatorer oppfordres til å fjerne innleggene) Anonymkode: 13e85...a12 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #3 Skrevet 17. oktober 2017 7 minutter siden, Drakan skrev: Vent til november... -_- Kunne du ikke latt være å svare???? Anonymkode: 13e85...a12 9
Blekkulf Skrevet 17. oktober 2017 #4 Skrevet 17. oktober 2017 Jeg har handlet mange julegaver!:-) deilig å være tidlig ute for en gangs skyld :-D Mamma og pappa: ikke handlet enda, men tenker kurv med spekepølser, krydder, gode oljer osv. Svigers: samme som til mamma og pappa Tante og onkel (1): krydder fra cemo, kopphåndkle, kjøkkenklut, olivenolje og skjærefjøl i tre pluss hjemmelaga konfekt Tante og onkel (2): stativ for å henge opp kjøkkenkluter (har ønsket seg dette), hjemmestrikka kjøkkenkluter og hjemmelaga konfekt Søskenbarn (jente 8 år og gutt 7 år): ullundertøy fra janus (kjøpt på salg tiø 179,- på coop) Lillesøster 22 år: Kari Traa Rose ullundertøy, spill (det med sånn ting i munnen, speak out?), bok og stekepanne. Lillesøstera til samboeren 17 år: produkter fra formula 10.0.6, sminke, toalettmappe. Ikke helt ferdig med denne. Besteforeldre: kurv med godsaker (pølse, hjemmelaga konfekt, tykke ullsokker, rødvin, bøker, hjemmelaga likør, hjemmelaga syltetøy) Venninne 1: popcornmaskin venninne 2: figur fra willowtree Samboer: ullundertøy fra ulvang og turbukse 1
HederaHelix Skrevet 17. oktober 2017 #5 Skrevet 17. oktober 2017 9 minutter siden, Blekkulf skrev: Jeg har handlet mange julegaver!:-) deilig å være tidlig ute for en gangs skyld :-D Mamma og pappa: ikke handlet enda, men tenker kurv med spekepølser, krydder, gode oljer osv. Svigers: samme som til mamma og pappa Tante og onkel (1): krydder fra cemo, kopphåndkle, kjøkkenklut, olivenolje og skjærefjøl i tre pluss hjemmelaga konfekt Tante og onkel (2): stativ for å henge opp kjøkkenkluter (har ønsket seg dette), hjemmestrikka kjøkkenkluter og hjemmelaga konfekt Søskenbarn (jente 8 år og gutt 7 år): ullundertøy fra janus (kjøpt på salg tiø 179,- på coop) Lillesøster 22 år: Kari Traa Rose ullundertøy, spill (det med sånn ting i munnen, speak out?), bok og stekepanne. Lillesøstera til samboeren 17 år: produkter fra formula 10.0.6, sminke, toalettmappe. Ikke helt ferdig med denne. Besteforeldre: kurv med godsaker (pølse, hjemmelaga konfekt, tykke ullsokker, rødvin, bøker, hjemmelaga likør, hjemmelaga syltetøy) Venninne 1: popcornmaskin venninne 2: figur fra willowtree Samboer: ullundertøy fra ulvang og turbukse Skulle ønske jeg kunne få gave fra deg også! Flink du! 1
Blekkulf Skrevet 17. oktober 2017 #6 Skrevet 17. oktober 2017 6 minutter siden, HederaHelix skrev: Skulle ønske jeg kunne få gave fra deg også! Flink du! Takk!:-) Elsker å gi bort gaver, og jeg prøver så godt jeg kan å finne noe mottakeren kommer til å like :-) Spent på hva andre kjøper, ønsker meg litt inspirasjon slik at jeg kan bli ferdig med de gavene som mangler litt:-) Hva kjøper man egentlig til ei på 17 år?!🙈 1
HederaHelix Skrevet 17. oktober 2017 #7 Skrevet 17. oktober 2017 Oi, den var vanskelig! Kommer an på jenta, men sett med dusjsåpe og bodylotion ol kan kanskje funke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå