AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #1 Skrevet 17. oktober 2017 Jeg skal lage en oppskrift som trenger 1/4 ananas. Jeg tenkte å bruke frossen i steder for fersk, men hvor mange gram frossen ananas utgjør ca 1/4 fersk ananas? Jeg har forsøkt å google meg fram til ca hvor mye en ananas veier, men har ikke klart å finne ut om de tallene som kommer opp gjelder med eller uten skall og blader. Anonymkode: d2cc0...0ff
Sillyline Skrevet 17. oktober 2017 #2 Skrevet 17. oktober 2017 1/4 ananas er vel 1/4 ananas, uavhengig om den er fersk eller frossen..? Ville bare tatt det på slump, med mindre det er en oppskrift du må være utrolig nøyaktig på. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #3 Skrevet 17. oktober 2017 Når man kjøper frossen ananas kjøper man jo en pose med et visst antall gram, så er ikke godt å vite hvor stor andel de grammene vil utgjøre av en hel ananas uten å vite hvor mange gram frukt en hel ananas gir. Det jeg lurer på er hvor mange gram sånn ca av de frosne ananasbitene som skal til for at det utgjør ca like mange gram som 1/4 av fersk ananas. Jeg trenger ikke noe nøyaktig svar, bare sånn ca. Har så dårlig øyemål på sånt selv. Anonymkode: d2cc0...0ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå