Gå til innhold

utradisjonell kjole.....

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Er nå veldig lykkelig, skal nemmelig gifte meg i slutten av april med en veldig snill og kjekk mann....

Har bare et problem:

Min kommende mann har sett seg ut en kjole som han vill jeg over alt på jorden skal bruke. Den er ganske kort (hvit) og litt utringet. Muligens litt utradisjonell.....

Videre har jeg tenkt å kombinere den med noen hvite sandaler (Tenkte å droppe strømper, for tror det blir finest uten).

Er litt redd for å skuffe han...

Hva ville dere gjort, være vanlig eller litt utradisjonell??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg det du selv vil gå med!! Du kan godt høre på mannen din at han kommer med meninger og sånne ting, men det er du som skal gå med kjolen og føle deg vel med den... Så hvis du ikke føler deg komfortabel med det mannen din vil at du skal ha så hadde jeg tatt det opp med han.. Du skal jo også se tilbake på bildene i ettertid også, og da er det litt kjedelig hvis du ikke følte deg vel...

Lykke til!

:klem:

Skrevet

Gjør som dere føler for. Jeg hadde lårkort kjole når vi giftet oss, svigermor var med og så ut kjolen ;)

Dersom du har lyst til å bruke den kjolen så gjør du jo det, men ikke bare fordi at mannen din ønsker det da... begge bør jo være enige :)

Skrevet

Kort kjole, uten strømper i april, her i Norge ? Ikke noe for meg.

Hva har du mest lyst til ?

Ikke tenk på hva han liker, hva liker du?

Finn ut det, så kan men alltids finne en løsning slik at han får se deg i den andre kjolen også, om du vil ha en annen..

Kjolen hans kan brukes på bryllupsreise, utpå kvelden når dere skal danse. Så kan kjolen din brukes under vielsen og middagen. Eller motsatt.

Ser ikke noe problem i å ha en utradisjonell kjole, ser et problem om du egentlig ikke vil ha den, eller kommer til å fryse rompa av deg :wink:

Selv sydde jeg kjolen selv, ikke det vanligste, men gikk for en ganske tradisjonell stil :wink:

Skrevet
Kort kjole, uten strømper i april, her i Norge ?

Det var det første jeg tenkte også.....

Du må finne noe du liker og som du føler deg vel i :) Om det er en lårkort kjole så er vel det bare bra!

Skrevet

Det virker jo som om du er litt usikker på dette her, siden du spør. Så dersom du vil ha en rtadisjonell kjole, ville jeg valgt det. Du kan jo evt ha på den korte kjolen litt senere på kvelden / natten når du og din kjære er alene :wink:

Skrevet

Hvis du nå skal være utradisjonell, og la din kommende mann være med på kjolevalget, så synes jeg i det minste at dere bør gå sammen om å finne en kjole du også er 100% sikker på at du vil like.

Du høres nemlig ikke overbegeistra ut over kjolen han har sett seg ut...

Lykke til! :bryllup:

Skrevet

Enige med de som sier du må selv føle deg vel i kjolen, men ikke gå for en tradisjonell kjole fordi "alle andre" gjør det. Skjønner godt at du er usikker, men vær ikke redd for å skille deg ut. Og, ærlig talt, du fryser ikke ihjel! Du skal ikke være så mye utendørs likevel.

Jeg synes det høres så flott ut at han har valgt en kjole til deg. Selv er jeg så "dum" at jeg ikke vil han skal se kjolen før vielsen. Jeg sier "dum" fordi han er min beste venn og jeg vil så gjerne ha ham med på kjolevalget.

Jeg kommer også til å velge en litt utradisjonell kjole, jeg vil ikke være slik som "alle andre".

Det er heller ikke så dumt å kombinere kjoler, som noen her har foreslått. Gjør slik som passer dere og deres personlighet og stil, ikke hva allmennheten måtte mene. Jeg tror du blir mest fornøyd med det.

Skrevet

Signerer flere av de andre kommentarene her...:Nikke:

Jeg synes du først og fremst skal gjøre det DU ønsker...en kjole DU føler deg vel med!!!

Men hvis det er denne kjolen du vil ha, så går du for den - synes absolutt ikke kjolen må være så veldig tradisjonell! :wink:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Er det du eller han som vil ha den kjolen? Eller er det begge? Jeg ville ikke valgt en kjole jeg ikke følte meg vel i selv. For selv om en skal glede mannen, så er det ikke akkurat den rette dagen til å gå i mot sine egne ønsker.

Beklager, men jeg får sånn "sykepleier" assosiasjoner her. Der mannen ønsker å se damen sin i kort kjoleog med utrigning. At du rett og slett skal være "råsexy" for han den dagen. Er dette noe du ønsker selv, så er det helt greit, men det virker ikke slik på innlegget ditt.

Du sier at HAN vil, men hva er egentlig ditt ønske?

Skrevet
Kort kjole' date=' uten strømper i april, her i Norge ? [/quote']

Og jeg som bekymret med for mine bare skuldre på kirketrappa i april...

Uansett så må du jo selv bestemme hvilken kjole du vil ha. han kommer nok til å synes at du er vakker uansett.

Folk må bestemme selv, men kjolen høres kanskje litt for utradisjonell ut for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...