Somnium Skrevet 17. oktober 2017 #1 Skrevet 17. oktober 2017 (endret) Formen er super etter egguttaket i går og jeg lurer på om det er greit å trene før innsett i morgen? I dag skal jeg bare gå tur, men jeg har lyst å trene i morgen. Innsett er midt på dagen. Tenker i så fall å trene som jeg gjør til vanlig, altså slik kroppen er vant til. Dette er vårt første forsøk og jeg vil ikke gjøre noe feil, men jeg blir i mye bedre humør etter en treningsøkt. Etter innsett skal jeg ligge på sofaen å slappe av! Endret 17. oktober 2017 av Somnium
miore Skrevet 17. oktober 2017 #2 Skrevet 17. oktober 2017 Jeg ville vært litt forsiktig med støt/hopp/plutselige bevegelser grunnet faren for eggstokktorsjon, den er relativt tilstedeværende i dagene etter uttak. Bortsett fra det er det bare fint å bevege seg om man er i form og ikke overstimulert, inkludert etter at egget er satt inn - det detter ikke ut igjen på grunn av trening
Somnium Skrevet 18. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2017 Tusen takk for svar! Nå er egget satt inn og jeg kommer til å leve et aktivt liv som vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå