AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #1 Skrevet 17. oktober 2017 Spør her da jeg fikk lite svar på karriere; Har du vaskehjelp? Hvordan fant du vaskehjelpen (annonser etc?)? Og hvor mye betaler du? Vi er i en skikkelig pengeknipe og jeg ser at en mulig løsning kan være å prøve å få noe jobb som vaskehjelp fremover, Men lurer veldig på hvordan jeg går frem! Tenkte å jobbe hvit, Men hvor mye kan jeg ta betalt og hvordan finne kunder? Jeg har vasket litt før men det er mest for venner mens de har leid ut leiligheten under ferier. Anonymkode: 1bea8...742
Minlillesky Skrevet 17. oktober 2017 #2 Skrevet 17. oktober 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør her da jeg fikk lite svar på karriere; Har du vaskehjelp? Hvordan fant du vaskehjelpen (annonser etc?)? Og hvor mye betaler du? Vi er i en skikkelig pengeknipe og jeg ser at en mulig løsning kan være å prøve å få noe jobb som vaskehjelp fremover, Men lurer veldig på hvordan jeg går frem! Tenkte å jobbe hvit, Men hvor mye kan jeg ta betalt og hvordan finne kunder? Jeg har vasket litt før men det er mest for venner mens de har leid ut leiligheten under ferier. Anonymkode: 1bea8...742 Kan du ikke ringe kommunen høre om muligheten for å være vikar som renholder? Evt høre om ulike vaskebyråer som reiser rundt å vasker andres hjem?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #3 Skrevet 17. oktober 2017 Se litt på finn, oppslag på nærbutikken, o.l, hva som ligger ute der av annonser. Da får du en pekepinn på hvilke priser andre i ditt nærområde tar. Det er gjerne ganske ulikt på ulike steder i landet. Kjempefint at du vil jobbe hvitt! Anonymkode: 395b7...ecb
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #4 Skrevet 17. oktober 2017 vi har vaskehjelp.. vi betaler 700kr per vask.. Da vasker hun overflater og gulv i hele huset, rer opp senger (vi har tatt av skittne og lagt frem rene) og kan gjerne legge sammen klær som henger på stativet.. to ganger per halvår er de to stk, og tar det litt mer nøye (rister tepper, vasker vindu og lignende.).. Dette betaler vi ikke ekstra for. Anonymkode: efe81...6ad
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #5 Skrevet 17. oktober 2017 Jeg har vært vaskehjelp. Fant ei som søkte etter det på en facebook-side til den byen jeg bodde i. Fikk 500 kr pr vask. Tok ca 2 timer hver fredag. Anonymkode: 5034f...89d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #6 Skrevet 17. oktober 2017 Det koster mye å være et enkeltmannsforetak. Men ville gått på nett og søkt opp hvilke renholdsbedrifter som finnes i ditt området. Så tar du en ringerunde og hører om noen vikarstillinger. Om jeg ikke husker helt feil er start lønn som renholder 176,- timen. Anonymkode: 01e6a...fd8
Luckiness Skrevet 17. oktober 2017 #7 Skrevet 17. oktober 2017 Hva med småjobber på Finn? Legg ut annonse med hva du kan bidra med. Eller let om annonser passer deg. Alt fra utvask av leilighet, klipping av plen, servitør i bryllup til å frakte noe fra A til B for noen. Husk at du kan tjene penger uten å måtte betale skatt om du følger dette: http://www.skatteetaten.no/no/Om-skatteetaten/Presse/Nyhetsrommet/Nyhetsarkiv/sjekk-om-du-skulle-hatt-skattefri-lonn/ 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #8 Skrevet 17. oktober 2017 1 time siden, Minlillesky skrev: Kan du ikke ringe kommunen høre om muligheten for å være vikar som renholder? Evt høre om ulike vaskebyråer som reiser rundt å vasker andres hjem? Takk for svar alle! Jeg sendte inn søknad til Freska (som søkte medarbeidere), og andre byråer- men fikk desverre avslag 😔 Mulig jeg ikke har nok erfaring å vise til innenfor renhold, har heltidsjobb utenom i kommunen men ikke innen renhold. Ellers ser jeg at de alltid ellers vil ha fagbrev i det offentlige. Men ellers var det en god ide altså! Jeg tenkte ikke å jobbe heltid som renholder, men et par ganger i uken. Anonymkode: 1bea8...742
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #9 Skrevet 17. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle! Jeg sendte inn søknad til Freska (som søkte medarbeidere), og andre byråer- men fikk desverre avslag 😔 Mulig jeg ikke har nok erfaring å vise til innenfor renhold, har heltidsjobb utenom i kommunen men ikke innen renhold. Ellers ser jeg at de alltid ellers vil ha fagbrev i det offentlige. Men ellers var det en god ide altså! Jeg tenkte ikke å jobbe heltid som renholder, men et par ganger i uken. Anonymkode: 1bea8...742 Søk mindre og større bedrifter, Ring inn først og presenter deg. Evt møt opp og lever søknad. Ikke bare send mail, da skiller du deg ikke ut og er lettere å si nei til. Er selv leder i et renholdsfirma så vet hva jeg prater om 😊 si du kunne tenke deg timer i ny og ne, kanskje de har noen butikker som må være rene i helgene så kunne du tatt et par helger. Eller om de har noe som er ekstremt tidlig/sent på kvelden så kunne du stilt opp som ekstra vakter på dette. Anonymkode: 01e6a...fd8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #10 Skrevet 17. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Søk mindre og større bedrifter, Ring inn først og presenter deg. Evt møt opp og lever søknad. Ikke bare send mail, da skiller du deg ikke ut og er lettere å si nei til. Er selv leder i et renholdsfirma så vet hva jeg prater om 😊 si du kunne tenke deg timer i ny og ne, kanskje de har noen butikker som må være rene i helgene så kunne du tatt et par helger. Eller om de har noe som er ekstremt tidlig/sent på kvelden så kunne du stilt opp som ekstra vakter på dette. Anonymkode: 01e6a...fd8 Ok det skal jeg absolutt gjøre! Takk for tips!! 😃 Anonymkode: 1bea8...742
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #11 Skrevet 17. oktober 2017 9 minutter siden, Luckiness skrev: Hva med småjobber på Finn? Legg ut annonse med hva du kan bidra med. Eller let om annonser passer deg. Alt fra utvask av leilighet, klipping av plen, servitør i bryllup til å frakte noe fra A til B for noen. Husk at du kan tjene penger uten å måtte betale skatt om du følger dette: http://www.skatteetaten.no/no/Om-skatteetaten/Presse/Nyhetsrommet/Nyhetsarkiv/sjekk-om-du-skulle-hatt-skattefri-lonn/ Også en veldig god ide! Takk så mye! Anonymkode: 1bea8...742
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #12 Skrevet 17. oktober 2017 Det er stor forskjell på de som presenterer seg som "hei jeg kunne tenke meg å tjene litt mer penger i måneden." Og de som "jeg er nysgjerrig på renholdsyrket og tror dette vil passe meg fordi..." Fordi de er ordensmennesker, de liker å hjelpe andre, de liker å gjøre rent, etc. Anonymkode: 01e6a...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #13 Skrevet 17. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er stor forskjell på de som presenterer seg som "hei jeg kunne tenke meg å tjene litt mer penger i måneden." Og de som "jeg er nysgjerrig på renholdsyrket og tror dette vil passe meg fordi..." Fordi de er ordensmennesker, de liker å hjelpe andre, de liker å gjøre rent, etc. Anonymkode: 01e6a...fd8 Jeg presenterte det ikke slik for renholdsbyråene, det er litt annerledes når man skriver om en problemstilling på Kvinneguiden. Synes du det er en uærlig sak å søke jobb som vaskehjelp for å tjene ekstra? Jeg liker faktisk å holde orden og gjøre rent, selv om jeg har utdannelse innen noe annet og det er min hovedjobb. Det er litt fordi jeg synes at vasking/rydding er hyggelig at jeg tenkte på det som ekstra inntekt. Anonymkode: 1bea8...742
Gjest Magnifiq Skrevet 17. oktober 2017 #14 Skrevet 17. oktober 2017 Vi har vaskehjelp. Betaler ca 1200-1500kr gangen. Da er hun her mellom 3-4 timer. Fant gjennom søking på nett, og anbefalinger.
Luckiness Skrevet 17. oktober 2017 #15 Skrevet 17. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Også en veldig god ide! Takk så mye! Anonymkode: 1bea8...742 Du kan jo sikkert også regne på hva som lønner seg. Er nok litt opp og ned hvor mange oppdrag man kan få via Finn. Samtidig hvis du arbeider en mindre stillingsprosent k renholdsbyrå feks går en del til skatt. Ikke noe i veien med det selvsagt, men spørs om du står igjen med så mye mer kommer jo også an på hvor lenge denne pengeknipen er antatt å vare? Er det en mer varig pengeknipe vil nok fast jobb være deg sikreste vil jeg tro. Og så hellet tjene på si med småjobber utenom.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #16 Skrevet 17. oktober 2017 2 timer siden, Magnifiq skrev: Vi har vaskehjelp. Betaler ca 1200-1500kr gangen. Da er hun her mellom 3-4 timer. Fant gjennom søking på nett, og anbefalinger. Hvor stort hus har dere og hva gjør vaskehjelpen? Anonymkode: 33afa...4ca
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #17 Skrevet 17. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor stort hus har dere og hva gjør vaskehjelpen? Anonymkode: 33afa...4ca Vasker og skifter på senger. huset er ca 240m2 Anonymkode: cc514...e64
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #18 Skrevet 19. oktober 2017 På 17.10.2017 den 11.19, AnonymBruker skrev: Det koster mye å være et enkeltmannsforetak. Men ville gått på nett og søkt opp hvilke renholdsbedrifter som finnes i ditt området. Så tar du en ringerunde og hører om noen vikarstillinger. Om jeg ikke husker helt feil er start lønn som renholder 176,- timen. Anonymkode: 01e6a...fd8 Hva koster det å være emf Anonymkode: 6c464...e70
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #19 Skrevet 19. oktober 2017 På 17.10.2017 den 10.42, AnonymBruker skrev: Jeg har vært vaskehjelp. Fant ei som søkte etter det på en facebook-side til den byen jeg bodde i. Fikk 500 kr pr vask. Tok ca 2 timer hver fredag. Anonymkode: 5034f...89d Det er svart.250 kr timen dekker ikke hvitt arbeide Anonymkode: 6c464...e70
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #20 Skrevet 20. oktober 2017 Har vasker en gang hver fjerde uke. Fant henne gjennom anbefaling fra venner. Hun vasker to soverom, badet, gangene, stua og kjøkkenet. På soverommene tar hun av sengklær og legger på nye. Hun bruker to timer. Vi betaler 800 kroner og vi kjøper inn vaskemidler. Hvitt. Anonymkode: 9d011...09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå