Gjest jente 18 Skrevet 22. januar 2005 #1 Skrevet 22. januar 2005 Hei!! Har nå i en uke vist om at typen har vært utro. Har ventet litt med å konfrontere han med det. Så her i går kom han med en gave til meg: En BMW Z3, heter den visst (har ikke peiling på biler men fin var den). Har en sterk følelse på at han forstår at jeg vet om hans side sprang. Har nesten bestemt med for å gjøre det slutt med ham i løpet av neste uke. Han fortjener meg ikke!¨ Hva ville dere gjort?? Klemz fra jente 18 :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #2 Skrevet 22. januar 2005 Utroskap trenger jo ikke å bety slutten på et forhold, men det er ødeleggende med tanke på tillit. Spiller det noen rolle at han kjøper noe fint til deg? Drit i bilen og spør deg selv heller om han er verd å fortsette med. Om du ikke kommer over sviket han har begått mot deg, så er forholdet dødsdømt, bil eller ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #4 Skrevet 22. januar 2005 BMW Z3 er jo rått Ta bilen og stikk, ja
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #5 Skrevet 22. januar 2005 La han føle seg trygg, få ordnet slik at bilen står i ditt navn og når dette er i havn så sier du takk og farvel... Hallo.. du er 18år. Du har hele livet foran deg. Ikke bruk mer tid på et mannfolk som ikke verdsetter deg!! Happycat
Mette Skrevet 23. januar 2005 #7 Skrevet 23. januar 2005 Tråden er ryddet for usakligheter. Remyline Moderator
maki Skrevet 23. januar 2005 #8 Skrevet 23. januar 2005 Personlig så synes jeg at utroskap er utilgivelig. Står bilen i ditt navn, så kan du godt ta med deg den syns jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2005 #9 Skrevet 23. januar 2005 Personlig så synes jeg at utroskap er utilgivelig. Står bilen i ditt navn, så kan du godt ta med deg den syns jeg. enig
LilleBille Skrevet 23. januar 2005 #10 Skrevet 23. januar 2005 Personlig tror jeg dette er et tulleinnlegg men om ikke:.. Ta bilen og stikk..
Mette Skrevet 23. januar 2005 #11 Skrevet 23. januar 2005 Personlig tror jeg dette er et tulleinnlegg men om ikke:.. Ta bilen og stikk..
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #13 Skrevet 23. januar 2005 Personlig tror jeg dette er et tulleinnlegg men om ikke:.. Ta bilen og stikk.. selvfølgelig er innlegget en bløff! men ja..over til saken i dette bløffe-innlegget. Ta bilen og stikk. Lykke til. Kjør forsiktig
Gjest Dazed Skrevet 23. januar 2005 #14 Skrevet 23. januar 2005 selvfølgelig er innlegget en bløff! men ja..over til saken i dette bløffe-innlegget. Ta bilen og stikk. Lykke til. Kjør forsiktig Nettopp fordi den er skrevet av en Gjest? Du er gjest selv. Kanskje ditt innlegg er bløff? -- Til trådstarter; Alt kan tilgis, og det kan hende han angrer.. Snakk med ham først, før du bestemmer deg, da. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #15 Skrevet 23. januar 2005 Nettopp fordi den er skrevet av en Gjest? Du er gjest selv. Kanskje ditt innlegg er bløff? -- Til trådstarter; Alt kan tilgis, og det kan hende han angrer.. Snakk med ham først, før du bestemmer deg, da. Lykke til! Nei...ikke fordi det er en gjest. Men fordi hele historien høres ikke troverdig ut. Grunnen til det er at hun tar for lett på det. Hadde han vært utro så hadde hun virket mer lei seg. Derfor tror JEG innlegget er en bløff
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #16 Skrevet 23. januar 2005 YEAH rigth... Det eneste som er sant i innlegget ditt er at du er 18 år eller yngre. Skjønner ikke at folk her inne kan bite på dette innlegget. Til trådstarter, hvilken kretser vanker du i?? du er 18 år og mottar en bil. In your dreams!!!
@riel Skrevet 23. januar 2005 #17 Skrevet 23. januar 2005 Maken til dårlig gave har jeg aldri hørt om. Selg den bilen, kjøp deg en skikkelig bil, og dropp typen.
Gjest Rimfrost Skrevet 23. januar 2005 #19 Skrevet 23. januar 2005 Hvor gammel er kjæresten din, siden han har råd til en så flott bil? Det hadde jeg tenkt til å spørre om og. Z3 er ingen billig bil... ! :o Men hvis hovedinnlegget er tull begyner jeg seriøst å lure på hvor lite folk EGENTLIG har å gjøre... Skal man tulle finnes det vel morsommere ting å tulle med ?
Mette Skrevet 23. januar 2005 #20 Skrevet 23. januar 2005 Skal vi holde oss til temaet nå, så slipper jeg og rydde en gang til Remyline Moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå