Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

drikking, drikking og atter drikking..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke sikkert at han er klar for et seriøst forhold ennå, han er jo fortsatt så ung at festing er moro. Og noen kjenner ikke sin begrensing når det gjelder alkohol, uansett hvor mange ganger før han har blitt pære full.

Tror dere skal droppe å kjøpe noe sammen når dere tydeligvis ikke er på samme sted samtidig, da mener jeg modningsmessig. Jeg mener ikke at han ikke er glad i deg, men at han ikke er klar for det seriøse skrittet ennå.

Unge gutter holder ofte på med festingen lenger enn jentene, og for meg går han i kategorien ung gutt for jeg kjenner igjen broren min i typen din. De mener ikke noe vondt med det, men er seg selv nærmest en stund til ennå.

Skrevet
Jepp' date= men her er det en gråsone. For de fleste som driver med denne helge-fylla som unge så "må" de ikke ha alkoholen. Men de velger det selv fordi det er det mest gøy. Man skal dessuten ikke underslå at det er et visst gruppepress i en kameratgjeng som holder på på denne måten. Jeg har selv vært der og vet hvordan det er.

Jeg snakker egentlig ikke om de som velger å drikke i helgene fordi det er gøy. Jeg snakker om de som sier de MÅ ha en fyllekule i helga for å kunne fungere normalt ellers. Jeg har en kompis som MÅ ha ei kule annenhver helg, én av dagene, når han ikke har ungene sine. Og da er det ikke det å gå ut og treffe venner han mener - han mener å drikke seg sørpe full. Videre tror han at han ikke drikker mer enn det, men han ringer meg i fylla innimellom og det er jamen meg oftere enn én kveld i helga annenhver uke. Det kan være hvilken som helst dag som han ikke har ungene. Og til og med en gang som jeg vet han hadde dem... og han er førtito nå... så dette er nok noe som har bygget seg opp over tid.

Jeg synes at trådstarter skal være veldig på vakt for dette drikkemønsteret til kjæresten sin - alle alkoholikere har begynt med helgefyll, ikke sant? Og det er vel de som prioriterer gutta og fylla som er i faresonen kanskje.... de som klarer seg er vel de som prioriterer kjæresten sin når de har fått seg kjæreste. Antar jeg...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...