Gå til innhold

Jeg har gått i kg fella.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg meldte meg inn for 3 år siden. Skulle bare ha svar på noe ang studier og en fyr jeg var intressert i. Så var det gjort. Så fort et nytt spørsmål dukket opp i hodet mitt spurte jeg her. 

Så brukte jeg pausene på jobben. Etter jobb gikk jeg inn her. Så fort et problem oppstod gikk jeg inn her og spurte.. 

Og nå er jeg ganske irritert på meg selv for all tiden jeg bruker her!  Hva som diskuteres her er mer interessant enn hva som skjer Irl :(

Jeg kunne brukt tiden på mer fornuftige ting. Lært språk. Trent mer.... :S 

Jeg har ikke igjen noe for å være her, annet en at det er litt selskap og man kan lufte ut om ting. Fler? 

Anonymkode: f4711...be3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Tungsinn
Skrevet

Det er vel sånn som med alt annet, Facebook, instagram osv osv. Man bruker unødvendig mye tid på noe som egentlig er veldig bortkastet. 

Istedet så kunne man gjort nyttigere ting som du og skriver. 

Det blir vel tilslutt en avhengighet, internett, mobil osv

I virkeligheten så går man glipp av livet, om ikke hele, så store deler av det. Så mye tid som vi mennesker bruker på å ikke være tilstedet i selve nuet.

Skrevet

Om man ikke ønsker gjøre noe konstruktivt, så vil man ende opp med å "kaste bort tiden" uansett. Om du ikke satt her ville du sannsynligvis gjort like hjernedøde ting- lest enkle og dårlige romaner, sett tv, hørt på musikk osv

Når det er sagt, så er jo disse øyeblikkene en del av livet. Du koser deg og har det moro når du leser kg, gleden ved å leve er i de små og trivielle ting. Du bruker tiden din positivt om du får positive følelser ut av det

Anonymkode: eb449...25e

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man ikke ønsker gjøre noe konstruktivt, så vil man ende opp med å "kaste bort tiden" uansett. Om du ikke satt her ville du sannsynligvis gjort like hjernedøde ting- lest enkle og dårlige romaner, sett tv, hørt på musikk osv

Når det er sagt, så er jo disse øyeblikkene en del av livet. Du koser deg og har det moro når du leser kg, gleden ved å leve er i de små og trivielle ting. Du bruker tiden din positivt om du får positive følelser ut av det

Det er jo noe sant i det du skriver. Men er ikke alltid kg gjør meg glad altså. Tvert imot. 

Skrevet
23 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er jo noe sant i det du skriver. Men er ikke alltid kg gjør meg glad altså. Tvert imot. 

Men da burde du heller se på hvorfor du fortsetter en aktivitet som gjør deg i dårlig humør. Eventuelt hvorfor den gjør deg i dårlig humør. Er det noe annet i livet ditt du forsøker distrahere deg bort fra? Er det noe i livet ditt du ikke orker å gjøre?

Er det holdninger og meninger på kg som gjør deg i dårlig humør? Eller er det det at du føler du burde gjøre noe "konstruktivt" i stedet? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...