Gjest Helle Skrevet 5. august 2002 #1 Del Skrevet 5. august 2002 Hei! Er det noen som virkelig har prøvd Erdic? Jeg vil gjerne vite hvor stor andel av brukerne som faktisk lykkes med kuren. Det sies at 80% av kundene er fornøyde. Jeg synes Erdic virker som et greit alternativ framfor kirurgi, da det er ikke er fullt så "drastisk". Jeg har kikket litt rundt på forskjellige nettsider, ser at prisene varierer fra 800 til 2500 kr! Er det noen som har noen synspunkter på Erdic? Positive eller negative. Og hvor har du eventuelt handlet pillene? Håper på tilbakemelding :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Victoria Skrevet 5. august 2002 #2 Del Skrevet 5. august 2002 Beklager og si det men alt sånn er bullshit. Du får kun større bryst ved og ta silikon. Noen kan jo være så heldige å få større bryst av p-piller o.l Det samme gjelder med cellulitter(selv om det ikke har noen ting med denne tråden å gjøre); man blir ikke kvitt cellulitter av og bare smøre seg inn med dyre kremer! Huden blir sikkert litt strammere, men cellulittene forsvinner IKKE! Det er å kaste penger ut av vinduet! Det som må til er et sunt kosthold og TRENING!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 5. august 2002 #3 Del Skrevet 5. august 2002 Vil du ha midlertidige store pupper, bli heller gravid... *kødder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 5. august 2002 #4 Del Skrevet 5. august 2002 Her er flere som har lurt på det samme: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...highlight=erdic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #5 Del Skrevet 6. august 2002 Hei! Jeg har ikke prøvd Erdic (ennå), så jeg kan dessverre ikke si noe om det. Men jeg har egentlig bestemt meg for å prøve. Problemet er at jeg ikke har funnet ut hvor man får kjøpt disse (i Norge). Kontaktet Erdic i Sverige, men de sier de ikke har lov til å sende det hit. Er det noen som vet hvor(dan) man får tak i Erdic her i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 6. august 2002 #6 Del Skrevet 6. august 2002 For det første... Jeg leste overskriften på innlegget feil, så jeg leste "Eric - pupillen" .... Skjønte egentlig ingenting.... :oops: Men finnes det virkelig en pille som skal gi deg større pupper???? Tror ikke jeg har noe særlig mer tro på dem enn slankepiller, celulittkremer osv... Men du får jo bare prøve hvis du vil... Trives med puppene jeg har, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 6. august 2002 #7 Del Skrevet 6. august 2002 ...og apropos større pupper: Jeg så noen damer på TV som fikk større pupper ved hypnose! Kan ikke si at jeg så noen forskjell, men de målte og greier, og påsto nå at de hadde økt omkretsen med 2-3 cm...og det var visstnok bare første del av behandlingen, hvis de fortsatte kunne/ville det bli mer. Jah. Så ta en tur til Los Angeles og prøv det ut... Jeg har nesten mer tro på at det funker enn å spise piller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 7. august 2002 #8 Del Skrevet 7. august 2002 Må si jeg syntes det er skikkelig merkelig hvis man skal få større pupper av piller, hypnose osv.. Så forresten det programmet om hypnose, rart vi ikke fikk se når det hadde gått lengre tid og resultatene begynte å synes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2002 #9 Del Skrevet 7. august 2002 Jaja, det er kanskje rart, og ikke helt sikkert det virker heller. Men det er akkurat det jeg gjerne vil finne ut av. Jeg har nemlig litt tro på disse pillene. Dessverre ser det ikke ut til at det blir lett å få tak i dem gitt. Er det virkelig ingen som vet noe om hvor man får kjøpt dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helle Skrevet 8. august 2002 #10 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg kommer nok til å prøve Erdic jeg også, uansett hva dere andre sier! Jeg skjønner godt at folk er fornøyd med A,B eller C-cup, men når man ikke en gang greier å gå opp i vekt, er det ikke så lett å gjøre noe med AA-cup. Pillene har vært omtalt både i Dagbladet og P4, så jeg tror det er noe i det.. Det finnes jo 1000vis av andre liknende piller, men de er ikke omtalt på samme måte i det hele tatt! Jeg tror det er verdt forsøket. Den som intet våger, intet vinner. Har funnet en norsk side hvor man kunne bestille Erdic: http://www.edeco.no/slik_bestiller_du.htm Problemet er at hovedsiden er nede, noe som sikkert betyr at det ikke selges lenger i Norge. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2002 #11 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg kommer nok til å prøve Erdic jeg også, uansett hva dere andre sier! Jeg skjønner godt at folk er fornøyd med A,B eller C-cup, men når man ikke en gang greier å gå opp i vekt, er det ikke så lett å gjøre noe med AA-cup. Pillene har vært omtalt både i Dagbladet og P4, så jeg tror det er noe i det.. Det finnes jo 1000vis av andre liknende piller, men de er ikke omtalt på samme måte i det hele tatt! Jeg tror det er verdt forsøket. Den som intet våger, intet vinner. Hadde denne pillen virket, ville tallet på antall silikonopererte gått drastisk ned. Hvorfor? Jo hvem gidder og ta det store skrittet og legge seg på operasjonsbordet, når man kan få større pupper ved og bare spiser piller?! Bare prøv i vei, men jeg er redd du kaster pengene ut av vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2002 #12 Del Skrevet 8. august 2002 Dersom erdic bare selges i Sverige får dere vel legge ferieturen dit neste gang, og håpe på å ikke bli stoppa i tollen på vei hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå