AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Del Skrevet 16. oktober 2017 Hei Har hørt at noen damer her inne snakker om at noen er sizequeen. Er det så enkelt at de tenner på menn med større utstyr? Eller er det noe annet/mer bak det? Nå er det ikke sikkert at det er så mange av dem på KG, men må si at jeg selv syns det kan være pirrende. Oftere i fantasien enn på ekte, selv om jeg ikke har truffet på noen som er spesielt store vil jeg si. Anonymkode: d66f9...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #2 Del Skrevet 16. oktober 2017 Size queens tenner ikke bare på stort utstyr, de vil ikke ha penis som de ikke anser som stor. Uttrykket kommer opprinnelig fra homomiljøet leser jeg, så det er nok mer utpreget der, men en del kvinner er nok også size queens. Du er altså ikke en size queen fordi du tenner på store peniser, det er nok relativt vanlig. Om du prøver en stor penis og deretter ikke vil ha noen peniser som du ikke ser på som store er du en size queen. Anonymkode: b4f30...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruuker Skrevet 16. oktober 2017 #3 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Mange der ute sikkert, men er nok mer estetisk for de fleste Endret 16. oktober 2017 av Bruuker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #4 Del Skrevet 16. oktober 2017 Det var mange size queens her inne for noen år siden (husker bla.a ei som kalte seg womenwomen eller noe lignende) Da var det hele tiden en hyllest til store peniser. Virker som dette er blitt mer politisk korrekt i det siste, og det er t.o.m damer her inne som foretrekker middels/små (sier de da) Hvor er så alle size queens blitt av? Mistenker det er mange skap-size queens her, som holder seg inne i skapet så lenge de politisk korrekte damene regjerer. Snart kommer de vel ut igjen.. Anonymkode: 395c8...cf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #5 Del Skrevet 16. oktober 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var mange size queens her inne for noen år siden (husker bla.a ei som kalte seg womenwomen eller noe lignende) Da var det hele tiden en hyllest til store peniser. Virker som dette er blitt mer politisk korrekt i det siste, og det er t.o.m damer her inne som foretrekker middels/små (sier de da) Hvor er så alle size queens blitt av? Mistenker det er mange skap-size queens her, som holder seg inne i skapet så lenge de politisk korrekte damene regjerer. Snart kommer de vel ut igjen.. Anonymkode: 395c8...cf6 Du har sikkert rett, men burde jo være like godtatt å like store som normale og små sånn egentlig. Anonymkode: d66f9...b33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #6 Del Skrevet 16. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har sikkert rett, men burde jo være like godtatt å like store som normale og små sånn egentlig. Anonymkode: d66f9...b33 Igjen, size queens handler om å avstå fra sex med en mann grunnet at mannen ikke er stor nok, ikke preferansen for store peniser i seg selv. En som liker små eller normale peniser vil neppe avstå fra sex med store f.eks, for kun da vil det være sammenlignbart. Anonymkode: b4f30...2f8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #7 Del Skrevet 16. oktober 2017 De fleste kvinner er nok sizequeens, dessverre Anonymkode: 5b94a...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #8 Del Skrevet 16. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste kvinner er nok sizequeens, dessverre Anonymkode: 5b94a...6b4 Nope. Kan ikke stemme etterhvert som kvinner flest er i forhold med menn med gjennomsnittelig penis. Men godt forsøk mann! Igjen, du veit jo bedre hva jeg liker enn jeg gjør Anonymkode: 828fa...fe8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexis Skrevet 16. oktober 2017 #9 Del Skrevet 16. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste kvinner er nok sizequeens, dessverre Anonymkode: 5b94a...6b4 Å neida du! Noen av oss syns faktisk det er noe som heter for stort og foretrekker noe som er lettere å håndtere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #10 Del Skrevet 16. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nope. Kan ikke stemme etterhvert som kvinner flest er i forhold med menn med gjennomsnittelig penis. Men godt forsøk mann! Igjen, du veit jo bedre hva jeg liker enn jeg gjør Anonymkode: 828fa...fe8 Når man inngår et forhold, så godtar man også noen kompromisser. Anonymkode: 5b94a...6b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #11 Del Skrevet 16. oktober 2017 For meg så føles det litt bedre, rett og slett. Aldri vært ute for noen monsterpeniser da, og det er ofte bare en liten nyanseforskjell som ikke trenger å utgjøre veldig mye for sexen som helhet. Andre ting betyr mye mer. Men jeg kjenner jo forskjell på liten, gjennomsnittlig og over snittet, og foretrekker det siste selv om det er noe vanskeligere å håndtere. Rundt 18cm er perfeksjon i min bok. Tenner ikke på tanken å prøve noe større, faktisk er det litt skremmende, så er vel ikke en true size queen sånn sett. Ikke dropper jeg de med gjennomsnittlig heller, men må vel innrømme at det har hendt at jeg har latt det være med kun et ligg med noen som har hatt veldig små. Anonymkode: 66886...71c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #12 Del Skrevet 16. oktober 2017 Stor penis tenner uten tvil mer, men er ikke nødvendigvis bedre enn en normalstørrelse om vedkommende den sitter på er en dårlig elsker. Anonymkode: bee30...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #13 Del Skrevet 16. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For meg så føles det litt bedre, rett og slett. Aldri vært ute for noen monsterpeniser da, og det er ofte bare en liten nyanseforskjell som ikke trenger å utgjøre veldig mye for sexen som helhet. Andre ting betyr mye mer. Men jeg kjenner jo forskjell på liten, gjennomsnittlig og over snittet, og foretrekker det siste selv om det er noe vanskeligere å håndtere. Rundt 18cm er perfeksjon i min bok. Tenner ikke på tanken å prøve noe større, faktisk er det litt skremmende, så er vel ikke en true size queen sånn sett. Ikke dropper jeg de med gjennomsnittlig heller, men må vel innrømme at det har hendt at jeg har latt det være med kun et ligg med noen som har hatt veldig små. Anonymkode: 66886...71c Ja er mere stuerent å utelate en mann pga veldig liten penis for sex, enn at menn utelater damer pga for vid mus. Hvis ikke hadde vel ikke damer fått sex etter barnefødsler. Rent nytelsesmessig er en god blowjob bedre enn ei vid mus, så man finner måter å få det til å fungere på. Sex er så mye mere enn størrelse på underliv. Er noe de fleste vokser av seg etter fylte 25. Anonymkode: ca844...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #14 Del Skrevet 16. oktober 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nope. Kan ikke stemme etterhvert som kvinner flest er i forhold med menn med gjennomsnittelig penis. Men godt forsøk mann! Igjen, du veit jo bedre hva jeg liker enn jeg gjør Anonymkode: 828fa...fe8 Vel, nå er det jo mindre utvalg av store peniser da, jeg tror de fleste kvinner ville valgt en litt større penis på partnern sin om de kunne. Men det er jo ikke build-a-dick fra lekebutikken heller akuratt Heldgvis har min partner ganske stor, men vært i sexrelasjoner før hvor jeg har ønsket penisen var større, er rett og slett mye diggere å bli knulla da og mer opphissende visuelt å se reise seg og bli større og større og å ha mellom henda når man såvidt ikke rekker rundt den Anonymkode: bee30...9e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #15 Del Skrevet 16. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel, nå er det jo mindre utvalg av store peniser da, jeg tror de fleste kvinner ville valgt en litt større penis på partnern sin om de kunne. Men det er jo ikke build-a-dick fra lekebutikken heller akuratt Heldgvis har min partner ganske stor, men vært i sexrelasjoner før hvor jeg har ønsket penisen var større, er rett og slett mye diggere å bli knulla da og mer opphissende visuelt å se reise seg og bli større og større og å ha mellom henda når man såvidt ikke rekker rundt den Anonymkode: bee30...9e8 Er du en av disse tråden handler om? Spøk til alvor. Hvis en mann kundre endre ting på kroppen til dama med et tastetrykk, så ville nok mange valgt å gi jenta sprettrumpe, litt større pupper og trangere mus. Men til syvende og sist er ingen perfekte, så er urimelig å ha krav om at partner skal være trang som en 16 åring og være like stram som en toppidrettsutøver i kroppen. Handler om kjemi, utstråling og at man er en bra partner til syvende og sist. Anonymkode: ca844...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #16 Del Skrevet 16. oktober 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis en mann kundre endre ting på kroppen til dama med et tastetrykk, så ville nok mange valgt å gi jenta sprettrumpe, litt større pupper og trangere mus. Men til syvende og sist er ingen perfekte, så er urimelig å ha krav om at partner skal være trang som en 16 åring og være like stram som en toppidrettsutøver i kroppen. Handler om kjemi, utstråling og at man er en bra partner til syvende og sist. Anonymkode: ca844...7db Litt trist at både menn og kvinners idealer hos en partner er så langt fra det som er naturlig/realistisk. Det mest naturlige ville jo være at det som var gjennomsnitt, både gjelder størrelse og og fasong på kroppsdeler. Menn ønsker kvinner som har kropper som barn, under gjennomsnittet høye og unaturlig godt trente bakender, mens kvinner vil ha over gjennomsnittet høye menn, med gjennomsnittet stort kjønnsorgan som er unormalt godt trente. Det viser hvor enkle og lett påvirkelige vi er av samfunnet rundt oss. Anonymkode: b4f30...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 16. oktober 2017 #17 Del Skrevet 16. oktober 2017 Sizequeen er verken negativt eller positivt, det er bare et ord som beskriver noen som foretrekker over gjennomsnittlig stor penis. De er i fåtall, de fleste kvinner bryr seg ikke om størrelse, så lenge han vet å bruke den han har 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #18 Del Skrevet 17. oktober 2017 Litt off topic, Har aldri forstått hvorfor det alltid er snakk om lengde når det kommer til penis størrelse?? Er jo mann så dette må kvinner svare på, men mattekunnskapene mine tilsier at en stor penis må være mye penis som igjen kan måles i "masse/fylde". Da kommer jo tykkelse inn i bilde og er en like viktig faktor for masseutmålet som lengden? Lite kuriositet, men syntes alle disse penis trådene alltid drar fram lengden som det ultimate benevnelsen på stor penis!! Anonymkode: 88c40...c5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 17. oktober 2017 #19 Del Skrevet 17. oktober 2017 (endret) En alt for lang en begrenser sexlivet noe for min del. Jeg synes det er ekstremt vondt å bli bunnet og har vært bort i de som bunner i hver eneste stilling. For tjukk funker heller ikke, den får jeg nesten ikke inn. Så jeg avstår om mannen har for stor penis. Liten kan fungere helt fint om mannen kan bruke den. Hender jeg kommer før samboeren har fått inn mer enn hodet Endret 17. oktober 2017 av Inwe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #20 Del Skrevet 17. oktober 2017 19 minutter siden, Inwe skrev: En alt for lang en begrenser sexlivet noe for min del. Jeg synes det er ekstremt vondt å bli bunnet og har vært bort i de som bunner i hver eneste stilling. For tjukk funker heller ikke, den får jeg nesten ikke inn. Så jeg avstår om mannen har for stor penis. Liten kan fungere helt fint om mannen kan bruke den. Hender jeg kommer før samboeren har fått inn mer enn hodet Da må han vel ha varmet deg opp leenge.(eller får du veldig lett orgasme?) .Hvor stor har din samboer? Anonymkode: 395c8...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå