AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 Jeg er 25 år gammel og har vært singel i 4 år. Ca. et år etter bruddet møtte jeg en mann, men det varte ikke så lenge. Så møtte jeg en ny mann tidligere i år som jeg falt for og hadde det veldig fint med, men der er det ikke mer.. Nå er jeg så forvirret over hva jeg vil. Jeg har fremdeles følelser for han siste jeg møtte, samtidig som jeg tenker at nå orker jeg ikke noe seriøst forhold og masse følelser, heller bare ta ting som det går og sette meg selv først. Men jeg savner sånn sex og nærhet!! Har vurdert å laste ned tinder bare for å prøve det ut, selv om jeg har et veldig dårlig inntrykk av den appen. Men jeg føler ikke at jeg er interessert i å møte noen gutter heller. Er så forvirret over hva jeg vil. Skal jeg prøve å finne noen som ønsker det samme som meg? Det blir jo som en slags ff, og jeg vet ikke om jeg er helt typen for det. Det å skulle ha sex med noen uten følelser involvert vet jeg ikke om jeg hadde klart. Vet ikke hva jeg vil eller hva jeg skal gjøre. Skal jeg bare fortsette å leve i sølibat noen år til, prøve å finne kjærligheten, eller finne noen som bare ønsker den samme nærheten som jeg ønsker... Anonymkode: 92f8d...dce
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #2 Skrevet 17. oktober 2017 Ingen som har noen råd til meg? Jeg vurderer sterke å kontakte han jeg datet og høre om han vil sees igjen. Anonymkode: 92f8d...dce
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #3 Skrevet 17. oktober 2017 Hvorfor fungerte det ikke med han du var interessert i? Du kan finne deg en FF, men jeg ville nok sterkt anbefalt deg å droppe tinder. Anonymkode: 07bf7...8fd
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #4 Skrevet 17. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor fungerte det ikke med han du var interessert i? Du kan finne deg en FF, men jeg ville nok sterkt anbefalt deg å droppe tinder. Anonymkode: 07bf7...8fd Jeg aner faktisk ikke hva som skjedde der, er kanskje også derfor jeg er så forvirret. Han er ganske chill, så jeg skjønner ikke hvorfor det har vært så vanskelig for meg å spørre direkte hva som skjedde eller om jeg fortsatt har en sjanse der... Men er det fordi jeg savner han eller er det fordi jeg savner nærhet fra noen. Tanken på en FF skremmer meg, jeg vet jeg ikke ville klart å ikke utvikle følelser, også redd for å føle meg dårlig om jeg holder på sånn. I tillegg til at jeg føler det er feil når jeg allerede har følelser for noen. Anonymkode: 92f8d...dce
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #5 Skrevet 17. oktober 2017 Droppet han kontakten med deg eller sa han/du i fra om noe? Personlig synes jeg ikke å søke etter en FF er en god idé, hvis det tilfeldigvis dukker opp er det greit, men jeg tror det er lett å bli såret hvis man ikke kjenner hverandre litt fra før. Tenker også at det er stor sjanse for at du savner nærhet fra noen at du føler på følelser for den siste fyren du datet, jeg føler det sånn selv Gi oss litt mer info så skal vi se om vi har noen råd til deg <3 Anonymkode: 4009e...227
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #6 Skrevet 21. oktober 2017 På 17.10.2017 den 22.01, AnonymBruker skrev: Droppet han kontakten med deg eller sa han/du i fra om noe? Personlig synes jeg ikke å søke etter en FF er en god idé, hvis det tilfeldigvis dukker opp er det greit, men jeg tror det er lett å bli såret hvis man ikke kjenner hverandre litt fra før. Tenker også at det er stor sjanse for at du savner nærhet fra noen at du føler på følelser for den siste fyren du datet, jeg føler det sånn selv Gi oss litt mer info så skal vi se om vi har noen råd til deg <3 Anonymkode: 4009e...227 Jeg er veldig forvirret om hva som skjedde, så det er vanskelig å forklare helt.. Han har i ettertid spurt om å være sammen en gang (passet dessverre ikke), hvor det var jeg som tok første initiativ til å ta kontakten igjen. Har etter dette prøvd nå igjen å høre om jeg kommer til å se han igjen eller ikke. Har ikke fått svar.. Jeg har nok følelser for han, men prøver å tenke at det ikke gir mening at jeg skal ha det og at jeg må glemme det. Vanskelig å vite om det er han jeg savner eller nærheten. Var singel veldig lenge før jeg traff han, og hadde ikke samme savnet etter nærhet før han. Enten "våknet jeg" etter han nå, eller så er det han jeg savner. Men du har nok rett i at en ff er en dårlig idé. Bedre å vente og bli ferdig med disse følelsene, så jeg kan bli klar for å møte noen igjen.. Anonymkode: 92f8d...dce
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #7 Skrevet 21. oktober 2017 Som du selv sier så er du forvirret. Det forklarer ganske mye. Kanskje du burde ta en time out og finne deg sjæl igjen. Tror ikke det er en god idé å involvere seg i andre på måfå hverken for deg eller den andre. Det går an å ha det bra som singel óg. Du kan ha ons og slippe alle de andre forpliktelsene. Nærhet til deg selv er vel kanskje det du bør jobbe med, være ok å være i ditt eget selvskap. En annen partner skal ikke måtte fylle tomrom i deg. En uskyldig umoden affære dette her. Ta det fra en som har vørt oppi det selv Anonymkode: c67a2...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå