AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 Hei. Vår datter på 5år er ei flott jente. Sosial,god motorikk,høyt og lavt,elsker å være ute, stort sett godt humør,omsorgsfull og energisk. Det som er utfordrende er endringer av rutiner,(bytte avd i bhg) dra på besøk alene, sovne alene på kvelden,overnatte borte etc. Jeg har snakket med helsesøster ,psykolog og psykiatrisk helsevern her jeg bor får P få råd. Alle har sagt til meg at hun virker som et sensitivt barn som vil trenge støtte i slike situasjoner lengre enn andre barn. Jeg vil lære min datter å stå på egne bein,stole på seg selv og stå for sine meninger. Det er litt utfordrende å tenke sånn nå som vi stadig må følge med henne over alt. Hun har lyst til å begynne på fotball neste år.....kan jo ikke ha med mamma og pappa overalt på turer etc... Er det noen her inne på KG som har et barn som ligner på vårt og som kan fortelle meg at det vil gå bra i framtiden og at hun vil mestre disse tingene uten oss? Det er ikke mistanke om noen diagnose hos oss, bhg eller de andre faginstansene om noen av dere skulle lure på det. Anonymkode: 650bc...ce0
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #2 Skrevet 16. oktober 2017 Hennes personlighet er selvsagt ikke en diagnose! På turer så involverer du voksne og forteller om hennes behov. Anonymkode: d19fe...696 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #3 Skrevet 16. oktober 2017 Høres helt merkelig at du har involvert psykiatrisk helsevern og psykolog på grunn av at barnet ditt er mer sensitivt enn andre. Nesten som om du vil ha en diagnose her... Barnet har sin personlighet og den må hun få ha uten at hun nærmest blir sykeliggjort på grunn av den. Anonymkode: 487fc...70d 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #4 Skrevet 16. oktober 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres helt merkelig at du har involvert psykiatrisk helsevern og psykolog på grunn av at barnet ditt er mer sensitivt enn andre. Nesten som om du vil ha en diagnose her... Barnet har sin personlighet og den må hun få ha uten at hun nærmest blir sykeliggjort på grunn av den. Anonymkode: 487fc...70d Det er jeg som mamma som har oppsøkt fagpersoner for å få hjelp til å klare mammarollen i fht mitt sensitive barn. Anonymkode: 650bc...ce0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå