AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Del Skrevet 16. oktober 2017 Nå har snart jeg og kjæresten vært sammen i 10 år, og jeg er så usikker på hva jeg skal gi han i "jubileumsgave". Har tidligere gitt han gravert klokke, mansjettknapper, slipsnål, diverse romantiske småting o.s.v. Så føler på et vis at jeg er tom for ideer. Har ikke mulighet til å gi noe form for reise eller noe slikt... Må være en gave som ligger på maks 1000-1500kr. Han liker tekniske duppeditter, bil, pc-greier og slikt, men det blir jo ikke akkurat romantiske/personlige gaver av det Noen som har gode forslag? Anonymkode: 4bec2...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liven_ Skrevet 16. oktober 2017 #2 Del Skrevet 16. oktober 2017 Hva slags gaver får du av ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #3 Del Skrevet 16. oktober 2017 Et gravert sølvsmykke med navn og dato? Men ikke finn på å bruk Gullfunn, de er svindyre både på produkt og gravering! Du kan evt lage en fotobok med bilder og små notater om milepæler, merkedager, reiser o.l. Anonymkode: 2678a...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 16. oktober 2017 #4 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) . Endret 16. oktober 2017 av Tonus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #5 Del Skrevet 16. oktober 2017 Lovebook.com med sløyfe rundt, et deilig måltid og Lingam Massasje (penismassasje) av deg Anonymkode: 1e4e1...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #6 Del Skrevet 16. oktober 2017 Ville egentlig snakket med han om å spare til og spleise på en storslagen reise jeg da, men siden du bare har 1500 i budsjett vil jeg heller tipse om boka over, som blir som en hjemmesnekret bok, og billig men deilig hjemmelaget måltid, og intimmassasje som jo er gratis og en uforglemmelig opplevelse Anonymkode: 1e4e1...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #7 Del Skrevet 16. oktober 2017 (trådstarter her) Han bruker egentlig ikke noe smykker, så derfor jeg har slått akkurat det litt fra meg. Det måtte i så fall vært slipsnål eller noe, men det har han fått før. Har også gitt han fotobok før (det blir noen gaver på 10 år). Men det kan kanskje være okei å få en igjen etter 10 år.. Anonymkode: 4bec2...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #8 Del Skrevet 17. oktober 2017 Hva med å bare feire sammen og spise 3retters på en bra restaurant, gi han et kort med noen ord, og blomst før "daten". ? Og enten dra på parmassassje eller eventuelt kino etter middagen? Hotell? Anonymkode: a8a85...7dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #9 Del Skrevet 17. oktober 2017 På 16/10/2017 den 19.27, AnonymBruker skrev: (trådstarter her) Han bruker egentlig ikke noe smykker, så derfor jeg har slått akkurat det litt fra meg. Det måtte i så fall vært slipsnål eller noe, men det har han fått før. Har også gitt han fotobok før (det blir noen gaver på 10 år). Men det kan kanskje være okei å få en igjen etter 10 år.. Anonymkode: 4bec2...c7d Bruker han vest til dress eller bunad? Lommeur kan I så fall være en ide. Eller kanskje gammeldags barbersaker? I linken under er mange forskjellige startsett til pris fra 800 til 3000. https://www.barbershop.no/collections/gavesett-barbering Anonymkode: c9f63...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #10 Del Skrevet 17. oktober 2017 Sko, belte, lommelerke, en kvalitetsskjorte. Rydd hjemme og lag en romantisk kveld med dempet belysning og god mat. Om det er lenge siden du lagde fotobok, kan du lage en ny - med nyere reiser osv. Anonymkode: bac6f...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå