Martha Stewart Skrevet 22. januar 2005 #1 Skrevet 22. januar 2005 Jeg er invitert i utdrikningslaget til en venninne fra videregående. Er ikke invitert i bryllupet, men har lyst å gi en gave likevel. Tenkte å bruke ca 300 kroner, på kanskje en kokebok, en diktsamling eller liknende. Hva er passende sum å bruke på gaven og er det noen som har flere gaveforslag?
Cathie Skrevet 22. januar 2005 #2 Skrevet 22. januar 2005 Noe fra gavelisten deres, hvis de har det da...
Catzy Skrevet 22. januar 2005 #3 Skrevet 22. januar 2005 300 kr er nok helt fint. Da får du en gave med litt substans. Noe fra gavelisten kan jo være greit, ellers høres kokebok eller andre ting til kjøkkenet fint ut. Catzy
Olifant Skrevet 22. januar 2005 #4 Skrevet 22. januar 2005 Jeg synes både summen og forslagene du har høres fine ut jeg! Selv ville jeg blitt glad for både diktsamling og kokebok.
Vimsevips Skrevet 22. januar 2005 #6 Skrevet 22. januar 2005 Sjekk gavelista, om de har en. Ellers synes jeg forslaget om kokebok var veldig godt, personlig ville jeg gått for en basis kokebok til en slik anledning. En av de gavene vi har satt mest pris på etter bryllupet vårt var en ostehøvel. Den er god, og det er alltid fint å ha flere Vi fikk også et skalldyrsett. vi spiser ikke så mye skalldyr, og ville derfor ellers ikke hatt det. Nå som vi har det spiser vi derimot mer skalldyr enn før. Så kanskje det kan være en idé.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå