Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er dette noe som bare er for gifte? Hvordan får man det? Hva koster det? Hvordan fungerer det?

Vi trenger nok litt hjelp til å få fortalt hvordan vi skal løse kommunikasjonsproblemer i forholdet.

Noen med erfaringer? Vi er i midten av 20-årene begge to :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å finn ut om det er et familie kontor i nærheten der dere bor. Dette er et gratis tilbud til gifte,samboere,kjærester og barnefamilier. Meg og samboeren min var der for et par år siden,og jeg synes det var et veldi bra tilbud :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan foregikk dette? Var det som en psykologtime bare med begge to til stede? Fikk dere oppgaver dere måtte gjøre? osv.

Skrevet

Vi var begge tilstede hele tiden. Vi fikk enkelte oppgaver som vi skulle gjøre til neste time,men det var ikke sånne kjipe og merkelige oppgaver,det var faktisk gøy! Når vi var til timer der,var det egentlig ikke noe "psykolog" preg over det,det var nesten som å være på besøk hos noen om du skjønner . Var veldig koselig og ikke hverken skremmende eller noe sykehusaktig over det. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Men er dette noe for samboere i 20 årene eller beregnet på gifte/m barn osv?

Kanskje vi burde prøve noe slik :)

Gjest lilletroll
Skrevet

Og dette koster altså ingenting?? Hm....dette må sjekkes ut!!

Skrevet

Det er for mennesker i alle aldre,og alle slags typer forhold. Samboere,kjærester,ektepar,venner og barnefamilier,enslige forsørgere, ja you name it! Vi var som sagt der for et par år siden,og vi er begger i tjue årene. Det skal finnes slike familie kontorer i de fleste byer/steder i norge. Værdt å prøve! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...