Gå til innhold

Hva slags utseende synes dere er penest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke av disse synes dere er penest: Typisk Nordisk utseende med lyst hår og blå/grønne/grå øyne eller sør europeisk utseende med mørkt hår og brune øyne eller sentral europeisk utseende med brunt hår og blå øyne? Eller synes dere det er penest med andre type utseende f.eks asiatisk, afrikansk eller blanding?

Jeg synes det er penest med sør-europeisk utseende. Hva synes du/dere?

Anonymkode: f27da...d35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blåond og blå øyne er best

Anonymkode: e284f...c7c

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes vel at nordisk type blå øyne og blondt hår er penest, men da i form av at det er naturlig. De som bleiker håret alt for lyst er ikke noe pent. 

Anonymkode: d5041...cf0

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Sør-europeisk med mørkt hår og grønne/brune øyne.

Skrevet

Jeg synes mange ulike typer "raser" er pene, på hver sin måte. Alt fra en afrikansk kvinne til en nordisk med blondt hår og blå øyne. Når det gjelder å finne en partner derimot, tiltrekkes jeg mer mot et nordisk utseende da dette ligner meg selv. 

Skrevet

Alle, på hver sin måte.

Kontraster er veldig pent, mitt barn har store azurblå øyne som kan lyse blått dersom lys reflekterer ( i basseng f,eks ) en venninne av meg kan har lillaskjer i øyne..

blond med lysbeune øyne..

lange, slanke, mørke negresser er vakkert.. nei, det er mye, synes trekk som høyde, høye kinnbein, utstråling, fin hud, store øyne, tette møre øyenvipper er pent..

Anonymkode: 5044d...3fc

Skrevet

Tailandske transdamer.

Anonymkode: 8dfe2...63a

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, puttee skrev:

Jeg synes mange ulike typer "raser" er pene, på hver sin måte. Alt fra en afrikansk kvinne til en nordisk med blondt hår og blå øyne. Når det gjelder å finne en partner derimot, tiltrekkes jeg mer mot et nordisk utseende da dette ligner meg selv. 

Enig. Det har ikke noe å si om hva slags nasjonalitet folk har. Det handler om folk er pene eller ikke.

Anonymkode: d5041...cf0

• Liker 1
Skrevet

Nord europeisk og asiatisk. Noen av de vakreste menneskene jeg har møtt er f.eks fra Nepal. 

Anonymkode: a1611...ec1

Skrevet (endret)

Mennesker med fargekontraster er veldig pent.  F.eks rødt hår og brune øyne, blond hår og brune øyne, mørk hud og blå øyne.  Synes også det er vakkert når mennesker har forskjellig farge på hvert øye slik som f.eks David Bowie. 

Image result

Endret av Mystix
  • Liker 3
Skrevet

Blond å blå øyne. Gentlemen prefer blondes vet du.

Skrevet

Folk med særegne trekk og et ansikt som viser følelser på ekte. Hvor de kommer fra og hvordan de ellers ser ut er totalt irrelevant. 

Anonymkode: 53012...fd5

• Liker 3
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Nordisk og sør europeisk.  Men også sentral europeisk. Nei faen, må si alle tre. 

Endret av Axl Rose
Skrevet

...alle. Altså, for meg handler det ikke om hudfarge, øyefarge eller hårfarge. Heller ikke nasjonalitet. Jeg ser vakre mennesker hele tiden og alle har ulike utseender. Men alle har fine trekk. Symmetri f.eks. :) 

Gjest Rosetelys
Skrevet (endret)

Nordisk utseende. Evt sør-Europeisk - gresk eller italiensk. Egentlig Europeisk generelt, men er ikke så begeistret for mennene i Øst-Europa.

Endret av Rosetelys
Skrevet

Veldig glad i brune og grønne øyne. Er så fint når brune øyne nesten "brenner" når det er sol ute. Samme med grønne øyne, spesielt mørk grønn selv om det er ganske uvanlig. Hårfarge er ikke nøye men synes rødt og svart hår er litt mer spennende enn blond eller brun. Blek hud er fint.

Vet ikke helt hvilken "rase" disse trekkene skal forbeholdes, da nordiske faktisk kan ha mørke trekk og fortsatt være helt nordiske, samtidig som sør-europeere kan ha blå øyne eller blondt hår osv. Vet du sikkert mente på generell basis men blir litt tilta pga dette fordi folk alltid spør "hvor er du fra" fordi jeg har brune øyne når jeg sikkert har renere norsk slektskap enn mange blåøyde/blonde. 

Anonymkode: f1a91...d5c

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig glad i brune og grønne øyne. Er så fint når brune øyne nesten "brenner" når det er sol ute. Samme med grønne øyne, spesielt mørk grønn selv om det er ganske uvanlig. Hårfarge er ikke nøye men synes rødt og svart hår er litt mer spennende enn blond eller brun. Blek hud er fint.

Vet ikke helt hvilken "rase" disse trekkene skal forbeholdes, da nordiske faktisk kan ha mørke trekk og fortsatt være helt nordiske, samtidig som sør-europeere kan ha blå øyne eller blondt hår osv. Vet du sikkert mente på generell basis men blir litt tilta pga dette fordi folk alltid spør "hvor er du fra" fordi jeg har brune øyne når jeg sikkert har renere norsk slektskap enn mange blåøyde/blonde. 

Anonymkode: f1a91...d5c

Jeg blir også spurt innimellom om jeg er norsk...vet det er fordi jeg har en spesiell øyeform i tillegg til å ha høye kinnben.  Også farger jeg håret brunt og da bidrar det sikkert til mitt halveis eksotiske utseende.  Jeg har også så vidt jeg vet bare nordmenn og noe svensk i slekta.  Hørte rykter om taterblod på faren min sin side men ikke fått det bekreftet.  Kunne tenkt meg å tatt en DNA test hos f.eks ancestry.com. 

Skrevet

Sentral-Europa? Mye klassisk pene folk i Tyskland og Nederland. Særlig Nederland, syns nesten alle er naturlig pene der, ikke sånn sminkedukke-pene som man oftere ser i Skandinavia.

Anonymkode: 9a218...95a

• Liker 1
Skrevet

Vest-asiatisk og søramerikansk

Anonymkode: 7f0c6...147

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...