Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i flere uker prøvd å snu døgnrytmen min, men det går ikke. Jeg ser derfor på det som en mulighet å døgne, for å få lagt meg tidlig og sove dagen etter. 

Jeg har prøvd å sove lengst mulig i dag, noe som egentlig ikke var noe problem, for jeg sliter sånn med å få sove om kvelden at jeg sovner vanligvis ikke før i 3-4 tida. 

Men hvis jeg skal døgne, så trenger jeg noen tips til hva jeg kan gjøre på, særlig om natta. Jeg har fri imorgen og det går derfor fint å være litt trøtt og sånn. Kommer til å gå litt tur og være ute imorra for å holde meg våken til i 20-21 tida. 

Men jeg bor i kollektiv og kan ikke drive å styre på kjøkkenet i natt noe særlig, så hadde vært fint med noen tips til hvordan jeg kan holde ut uten å kjede meg:) 

Anonymkode: f3d9f...b8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spill sims så flyr timene. 

Det er ikke så vanskelig å døgne. Hvis fu holder ut trøttheten går den over etterkvart. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, bobleplast_ skrev:

Spill sims så flyr timene. 

Det er ikke så vanskelig å døgne. Hvis fu holder ut trøttheten går den over etterkvart. 

Nei, jeg vet vel det. Gjorde det flere ganger i forbindelse med en slags jobb der jeg jobbet om natta, og måtte snu døgnet tilbake til normalen. Men da hadde jeg liksom ikke noe valg, så da ble det mye enklere. Da var jeg heller ikke alene når jeg skulle snu. 

Men det med sims var et godt forslag, hehe :)

Anonymkode: f3d9f...b8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...